مسئول اردوهای جهادی شهرستان چابهار گفت: گروه جهادی شهید فریدونی بسیج دانشجویی شهرستان چابهار شامل یک ‌تیم ۱۴ نفره از برادران و یک تیم شش نفره خواهران در این منطقه ب مدت ۱۰ روز فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۹۱۵۲۶۹۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
بهروز مختاری، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان چابهار و مسئول اردوی جهادی بسیج دانشجویی، در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: چند سالی است که اردو‌های جهادی در میان جوانان به خصوص قشر دانشجو جای خود را باز کرده است.

وی ادامه داد: دانشجویان بسیج دانشجویی شهرستان چابهار با هدف کمک به مردم مناطق محروم و ساخت مدرسه در روستای پلگی شهرستان زهک و بدون کوچکترین چشم داشتی دست به اقدامات فرهنگی، عمرانی و … می‌زنند.

مختاری با اشاره به وظایف اصلی نسل سوم انقلاب یاد آور شد: نسل سوم انقلاب باید در فرصتی که به وجود می‌آید علاوه بر اینکه بحث خودسازی را تقویت می‌کنند، چند روزی از زندگی شان را در مناطق روستایی موجب خرسندی مردم روستا‌ها شوند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: گروه جهادی شهید فریدونی بسیج دانشجویی شهرستان چابهار شامل یک تیم ۱۴ نفره از برادران و یک تیم شش نفره خواهران در این منطقه ب. مدت ۱۰ روز فعالیت دارند.

وی افزود: توقع و انتظار ما از مسئولین و معتمدین منطقه این است تا حمایت و پشتیبانی کامل را از این قشر دانشجو که جهاد را به معنای واقعی در این شرایط سخت آب و هوایی معنا می‌کنند داشته باشند.


مختاری ساخت مدرسه در روستای پلگی، اجرای برنامه‌های فرهنگی شامل اکران فیلم سینمایی و انیمیشن در روستای پلگی، اجرای مسابقات ورزشی و اهدای جوایز ویژه برادران، برگزاری کلاس‌های آموزشی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزش قرآن کریم .. آموزس‌های هنری و صنایع دستی را ویژه خواهران را از فعالیت‌های گروه جهادی شهید فریدونی برشمرد.
ارسال نظرات