سید مرتضی علوی
فرمانده سپاه شهرستان سامان تأکید کرد :
سرهنگ دوم پاسدار مهردادرحیمی گفت: بیش از 20 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در سطح شهرستان سامان برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۹۱۵۲۶۹۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و در راستای گرامیداشت قیام مسجدگوهر شاد و شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی  و نام گذاری آن به نام هفته عفاف و حجاب،  بیش از 20 عنوان برنامه در سطح شهرستان سامان برگزار می شود .

سرهنگ دوم پاسدار مهرداد رحیمی با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفت مداری، پاک زیستی و تقید به پوشش عفیفانه در بین آحاد مردم جامعه اعم از زن و مرد، پسر و دختر، تضمین کننده رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف خواهد بود، گفت: اقتضای هرگونه رشدی در کشور، برخورداری جامعه از نسلی است که از نظر جسمی، روانی و اخلاقی سالم باشد و بتواند کشور را در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، علمی، اجتماعی و ... پیش ببرد؛ لذا باید چیستی و فلسفه ی حجاب در جامعه تشریح و تبیین شود.

وی در ادامه افزود: برپایی نمایشگاه با موضوع عفاف و حجاب، راه اندازی پویش‌های مردمی در راستای دفاع از حریم خانواده هاو برپایی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه پوشاک عفاف و حجاب و پاسخ به شبهات و مشاوره‌های مذهبی در امکان عمومی و تفریحی وارائه مشاوره‌های حقوقی خانواده به صورت رایگان، تقدیر از فروشندگان محجبه پوشاک توسط بسیج اصناف، ارسال پیامک تبلیغی عفاف و حجاب از سوی حوزه مقاومت بسیج خواهران، برگزاری نشست بررسی و تحلیل با موضوع حجاب وعفت عمومی و هم اندیشی راه‌های ترویج عفاف و حجاب و تاثیر عفاف و حجاب بر سلامت روان نیز از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سامان از جمله برنامه هایی هستند که در طول این هفته برگزار خواهند شد .

رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: به جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و همه شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی و برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنیان خانواده اسلامی - ایرانی و مقابله با تهاجم فرهنگی، اجرای برنامه‌های هماهنگ، هوشمندانه و هنرمندانه با بهره گیری از توانمندی دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی و به کارگیری رسانه‌های نوین در فضای مجازی و محیط های اجتماعی ضروری است.

ارسال نظرات