مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم ایران در جنگ تحمیلی با وجود این که کشور های زیادی در مقابل ایران بودند باز هم ایستادگی کردند و اجازه ندادند که گوشه ای از خاک ایران به دست دشمن بیافتد.
کد خبر: ۹۱۵۲۶۸۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در بسیج دانشجویی و اقشار بسیج سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، گفت: ۴۰ سال از انقلاب را پشت سر گذاشتیم و وارد دهه پنجم انقلاب شده ایم در این ۴۰ سال دشمن هر گونه مشکلی برای ما درست کرده است؛ و بسیار سنگ اندازی کرده است.

وی ادامه داد: در هیچ یک از جنگ‌های جهانی به اندازه ایی که در جنگ تحمیلی کشور در مقابل ایران قرار گرفته بود قرار نداشته است، ولی مردم ایران با شجاعت در مقابل آن‌ها ایستادگی کردند و از میهن خود دفاع کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیافتد.

اکبرپور یاد آور شد: امروزه مقام معظم رهبری این کشور را به خوبی کنترل و هدایت می‌کند، به گونه ایی که کل جهان حیرت زده شده اند، انقلابی که امام خمینی به وجود آورد حضرت آقا آن را به خوبی کنترل و هدایت می‌کند.

نماینده، ولی فقیه خاطر نشان کرد: یک بال انقلاب حضرت آقا است و بال دیگر این انقلاب مردم هستند، که در هر کجا که لازم باشد حضور پیدا می‌کنند پشتیبان ولایت فقیه هستند، مردم ما درست است که مشکل دارند، ولی هیچ وقت این مشکل را به پای انقلاب نمی‌دانند.

وی در پایان گفت: امروزه یک سری مشکلاتی وجود دارد؛ ولی مردم از انقلاب جدا نمی‌شوند و پشتیبان ولایت فقیه هستند، این انقلاب برای همه است و همه از این انقلاب استفاده می‌کنند.
ارسال نظرات