در قالب طرح ازدواج آسان پیوند‌های آسمانی و شمیم رضوی ۱۹ سری جهزیه شامل ۱۰ کالای ضروری به همت قرارگاه منطقه‌ای ثامن الئمه و سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار بین زوج‌های نیازمند در این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۶۷۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی یعقوبیان فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار در حاشیه این مراسم گفت: علاوه بر ساخت و ساز منازل برای محرومین در قالب گروه‌های جهادی، یکی از طرح‌هایی که سپاه در اولویت کاری خود قرار داده است، فراهم کردن زمینه ازدواج آسان و تأمین جهیزیه مورد نیاز زوج‌های نیازمند است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار در ادامه افزود: چند سالی است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته طرح ازدواج آسان، پیوند‌های آسمانی و شمیم رضوی در سطح شهرستان رشتخوار نیز به مرحله اجرا درآمده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات خیرین و قرار گاه منطقه‌ای ثامن الئمه (ع) در جهت حمایت از محرومین این شهرستان در جهت اجرا و گسترش این طرح گفت: فراهم نمودن شرایط ازدواج‌های آسان از جمله توصیه‌های تاکید شده در دین مبین اسلام است، که توسط پیامبر اکرم (ص) نیز در جهت تکامل انسان و دین نیزبرآن تاکید فراوان شده است.

یعقوبیان در ادامه با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر سری جهیزیه اهدایی در این طرح حدود ۸۰ میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: طرح ازدواج آسان پیوند‌های آسمانی و شمیم رضوی در راستای محرومیت زدایی و مردم یاری با حمایت از کالای‌های ایرانی شامل یخچال، تلوزیون، گاز، بخاری، پنکه، لباسشویی و…. صورت گرفته است.

شایان ذکر است در این طرح دفتر امام جمعه، نهاد‌های بهزیستی و کمیته امداد شهرستان رشتخوار با شناسایی نوعروسان نیازمند نیز همکاری داشته اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها