خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه مسئول نمانیدگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان،مسئولین اداری و نظامی و آحاد بسیج شهرستان در مجموعه فرهنگی ورزشی سردار شهید قجاوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۶۶۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بویین و میاندشت، مراسم تکریم و معارفه مسئول نمانیدگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان، مسئولان اداری و نظامی و آحاد بسیج شهرستان در مجموعه فرهنگی ورزشی سردار شهید قجاوند برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صادقی بر لزوم تقوای کاری در امور بسیج تاکید و جهاد بدون تقوا  و هدف را امری بی فایده دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در ادامه فرمایشات خود بر تزکیه نفس مسئولین اشاره و یاداور شد: شهرستان دارالمومنین بویین میاندشت با داشتن 264 شهید با توجه به نسبت جمعیت در زمره انقلابیون و ولایتمدارترین شهرستان‌های استان است و این امر کار مسئولین شهرستان را برای تکریم مردمی که همواره تفکرجهاد و شهادت را  دارا هستند  سخت تر میکند

و ادامه داد: مسئولین باید به صورت پیوسته و دوشادوش این مردم در راه انقلاب گام بردارند و یک حرکت جهادی در خدمت بی منت به مردم داشته باشند.

در پایان  مراسم با قرائت حکم مسئولیت و لوح سپاس به ترتیب حجت الاسلام والمسلمین شیاسی (مسئول نمایندگی ناحیه بسیج فریدونشهر ) با حفظ سمت به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج بویین میاندشت معرفی و از خدمات 5 ساله حجت الاسلام والمسلمین خبازی تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها