كارشناس مسائل سیاسی:

شایعات فضای مجازی مانع فهم درست عظمت انقلاب اسلامی می شود

کارشناس مسایل سیاسی در ناحیه مقاومت شهرستان بِن؛ هدف شایعات منتشر شده در فضای مجازی را جلوگیری از فهم صحیح عظمت انقلاب اسلامی عنوان كرد.
کد خبر: ۹۱۵۲۶۶۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ كارشناس مسائل سیاسی در جمع هادیان سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بن، با اشاره به شرایط فعلی نظام اسلامی به بحث فضای مجازی و واقیعتهای موجود پرداخت و گفت: در شرایط كنونی معاندان انقلاب اسلامی در فضای مجازی از همه ظرفیتهای خود استفاده می كنند و در تلاش هستند كه بر اذهان ملت تاثیر بگذارند كه متاسفانه در برخی محافل نیز همین شایعات مبنای تحلیل ها شده است.

علیرضا اسماعیلی اظهار کرد: هر یك از هادیان سیاسی وظیفه دارند كه وقایع را به صورت واقعی و صحیح برای مردم تبیین كنند و اگرچه با فضای مجازی آشنا هستند و از ظرفیت‏های آن استفاده می كنند نباید در دام شایعات و تحلیل‏های رسانه ای بیافتند، بلكه لازم است با روشنگری فضای امید و عظمت انقلاب اسلامی را در جامعه زنده كنند.

وی در ادامه افزود: تحلیل هادی سیاسی باید تحلیلی در تراز انقلاب اسلامی باشد و خدمات انقلاب به مردم بازگو شود و ریشه مشكلات از جمله مشكلات اقتصادی را نیز كه همان تفكر لیبرالی و عدم مدیریت جهادی و انقلابی است به مردم شناسانده شود.

این کارشناس مسایل سیاسی در پایان تاكید كرد: همه ما باید طبق وسع و بر اندازه توانمان در راستای بصیرت افزایی در جامعه تلاش كنیم تا بتوانیم در گام دوم انقلاب ضعف های موجود را جبران نماییم و با مدیریت جهادی و انقلابی بر كاستیها فائق آییم.

ارسال نظرات