مسؤول شبکه جوانان رضوی استان البرز :

البرز میزبان 2 کاروان زیر سایه خورشید می شود

مسؤول شبکه جوانان رضوی استان البرز از حضور دو کاروان زیر سایه خورشید در البرز خبر داد و گفت: 190 برنامه به مناسبت دهه کرامت توسط این دو کاروان در البرز اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۶۲۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حمزه قزل باش، مسؤول شبکه جوانان رضوی استان البرز گفت: هر ساله در دهه کرامت و به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) خادمین حرم رضوی مهمان مردم استان های کشور هستند؛ امسال خادمان رضوی در قالب دو کاروان مهمان البرز می شوند. هدف از برگزاری جشن های زیر سایه خورشید، زیارت از راه دور کسانی است که نتوانسته اند به حرم امام رضا (ع) مشرف شوند.

مسؤول شبکه جوانان رضوی استان البرز با بیان اینکه جشن های زیر سایه خورشید در جمع خانواده های شهدا، بیماران، تحت پوششین کمیته امداد و بهزیستی، سالمندان و غیره برگزار می شود، اظهار کرد: 190 برنامه توسط این کاروان در البرز اجرا می شود؛ افتتاحیه این جشن ها پنج شنبه 13 تیر ماه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز با حضور مسؤولان و مردم برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای حضور کاروان زیر سایه خورشید در تمام شهرستان های البرز بیان کرد: گروه اول خادمان رضوی پس از مراسم افتتاحیه روز اول را در کرج، روز دوم در هشتگرد، روز سوم در نظرآباد، روز چهارم در مهرشهر، روز پنجم و ششم در طالقان، روز هفتم در کرج، روز نهم در آسارا و سپس در کوهسار و دوباره کرج حضور می یابند و در جشن های مختلف شرکت می کنند.

قزل باش با بیان اینکه گروه دوم نیز در ماهدشت، فردیس، گرمدره، کمالشهر، اشتهارد و محمدشهر حضور می یابند، مطرح کرد: سه برنامه ویژه از جمله مراسم ویژه افتتاحیه در دفتر امام جمعه، مراسم غبار روبی گلزار شهدا در جوار امامزاده محمد (ص) و مراسمی در حسینیه سپاه کرج با حضور خادمان رضوی در استان البرز برگزار می شود؛ البرزی ها می توانند در مراسم خادمیاران رضوی شرکت کنند و از فیض آن بهره بهره مند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار