رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج گیلان:
رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه همایش بزرگ "جبهه مقاومت در عرصه رسانه" امسال برگزار می‌شود گفت: این همایش با حضور نخبگان رسانه‌ای در عرصه بین‌الملل در تهران برگزار می‌شود‌.
کد خبر: ۹۱۵۲۶۰۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
همایش بزرگ

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از رشت، مسعود بصیری صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج استان گیلان اظهار داشت: "بسیج" عمومیت یک جامعه برای انجام یک حرکت است.


رئیس سازمان بسیج رسانه همراه کردن توده‌های مردم برای انجام یک حرکت را از وظایف بسیج دانست و عنوان داشت: اقدامات خبرگزاری بسیج به منظور اطلاع‌رسانی اقدامات انقلاب اسلامی و ملت ایران در مقابله با هجمه‌های دشمنان قابل تقدیر است.

بصیری با بیان اینکه خبرگزاری بسیج فریاد عدالت‌خواهی و حقیقت‌جویی مردم است خاطرنشان کرد: امروز باید از طرفیت‌های این رسانه به خوبی بهره برد و از آن حمایت کرد.

همایش بزرگ

وی تقویت باور‌ها و ایمان نیرو‌های رسانه‌ای را نخستین وظیفه رسانه‌ها برای مقابله با هجمه‌های روانی دشمنان دانست و گفت: محیط رسانه محیطی خطرناک بوده، زیرا پنجاه قدم، از خط مقدم جبهه مقابله با دشمن جلوتر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در مسیر مقابله با عملیات روانی دشمن باید به دنبال جبهه‌سازی باشند افزود: ایجاد هم‌افزایی و اتحاد میان فعالان رسانه‌ای متعهد جهت انجام اقدامات مشترک، سبب مقابله مناسب با عملیات روانی دشمن می‌شود.

همایش بزرگ


بصیری برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی اصحاب رسانه را از جمله وظایف رسانه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: آشنا کردن اصحاب رسانه با جدید‌ترین تکنیک‌ها و ابزار رسانه‌ای سبب موفقیت آن‌ها در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان می‌شود.

وی جبهه‌سازی در عرصه رسانه را اولویت سازمان بسیج رسانه کشور در سال ۹۸ دانست و ابراز داشت: برگزاری جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" از جمله اقداماتی است که در مسیر جبهه‌سازی رسانه‌ای انجام می‌شود.

همایش بزرگ


رئیس سازمان بسیج رسانه با اعلام اینکه سال گذشته ۲۰ هزار اثر جهت شرکت در جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد اظهار داشت: سهم استان گیلان از این میان،۲ هزار اثر بود.

بصیری برگزاری دوره‌های توانمندسازی اصحاب رسانه را از جمله برنامه‌های سازمان بسیج رسانه در سال ۹۸ دانست و گفت: این دوره‌ها در قالب اردو‌های آموزشی برگزار می‌شود.

همایش بزرگ

وی با اعلام اینکه امسال یک میلیون نفر ساعت دوره آموزشی سواد رسانه توسط سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: دشمن در وهله نخست به دنبال آسیب‌زدن به بنیان خانواده‌های ایرانی است و به همین جوانان و خانواده‌ها مخاطب اصلی برگزاری این دوره‌ها هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه همایش بزرگ "جبهه مقاومت در عرصه رسانه" امسال برگزار می‌شود عنوان داشت: این همایش با حضور نخبگان رسانه‌ای در عرصه بین‌الملل در تهران برگزار می‌شود.

بصیری ضمن تشریح اهداف برگزاری همایش بزرگ "جبهه مقاومت در عرصه رسانه" تصریح کرد: این همایش با هدف آشنا شدن نخبگان رسانه‌ای با یکدیگر و ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای برگزار می‌شود.
 
 
عکس از محمدرضا کشازرع

انتهای پیام/
ارسال نظرات