خبرهای داغ:
در مراسمی معنوی و با حضور ابوالحسن فیروزآبادی رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور، مسوولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین، پیکر مطهر دوشهید دفاع مقدس تشییع شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۵۹۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، بر روی دستان مردم ولایی قزوین، تشییع شد.

صبح امروز پیکر مطهر دوشهید تازه تفحص شده، شهیدان اکبر مهدی زاده و محرمعلی رویتوند غیاثوند از مقابل بارگاه امامزاده اسماعیل تا بارگاه منور امامزاده حسین(ع) و گلزار شهدای شهر قزوین تشییع شد.

شهید مهدی زاده پس از تشییع در قزوین به زادگاهش در روستای طزرک از توابع تاکستان منتقل می شود و مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید از ساعت ۱۸ امروز در همین روستا برگزار خواهد شد.

شهید رویتوند غیاثوند نیز پس از تشییع در قزوین به زادگاهش کوراندشت منتقل می شود و روز پنجشنبه ۱۳ تیر ماه از ساعت ۱۷ در روستای سوخته چنار از توابع بخش کوهین تشییع و تدفین خواهد شد.

شهید روحانی مهدی زاده متولد ۱۳۴۶ در شهرستان بویین زهرا بود که در سال ۶۴ در عملیات ایذائی والفجر هشت به شهادت رسید اما پیکر مطهرش در جزیره بوارین ماند و در شمار شهدای جاویدالاثر قرار گرفت.

همچنین شهید رویتوند غیاثوند متولد ۱۳۴۷ در شهر قزوین بود که در سال ۶۷ در تک دشمن به شهادت رسید، اما پیکر مطهرش در منطقه زبیدات ماند و در شمار شهدای جاویدالاثر ثبت شد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها