خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: برخی می گویند بسیج نباید در مسائل کشور دخالت کنند و بی بصیرت باشد اینها خودشان افراد بی بصیرتی هستند.
کد خبر: ۹۱۵۲۵۹۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی  شامگاه (10 تیر) در مراسم افتتاحیه دوره خط امام(ره) دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج امروز در همه صحنه ها باید حضور جدی و گسترده ای داشته باشد، اظهار داشت: در اصل 151 قانون به صراحت آمده است که دولت موظف است بسیج را در نواحی مختلف ادارات، دانشگاه و مدرسه و ... حمایت کند اما این قانون عملی نمی‌شود و حمایت نمی کنند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه 75 درصد رزمنده ها در دفاع مقدس بسیجی بودند، گفت: جنگ که تمام شد برخی مرفهین بی درد که موقع جنگ در خارج کشور به سر می بردند برگشتند و گفتند که حالا جنگی نیست و بسیج نباید باشد که با مخالفت امام روبرو شدند لذا در سال 69 نیروی مقاومت بسیج یک سازمان رسمی شد.

 

وی با بیان اینکه مبتکر واژه بسیج امام راحل هستند، اظهار داشت: بزرگترین بسیج را هم با اعتماد و تکیه به مردم امام راحل تشکیل دادند و الان بیش از 40 میلیون نفر در کشور با بسیج در ارتباط هستند.

 

سردار قاسمی با بیان اینکه بسیج امروز نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف به الگوگیری از جمهوری اسلامی ایران با عناوین مختلف تشکیل شده است، تصریح کرد: ولایت مداری، شهادت طلبی، خدمت به مردم، خدمت به اسلام، مدافع اسلام و خطرپذیربودن و داشتن بصیرت از جمله ویژگی های یک بسیجی است.

 

وی افزود: بسیج همواره در کنار مستضعفان و محرومان جهان بوده و خواهد بود، در شرایط سخت هم در کنار مردم است همان طور که در سیل اخیر و زلزله سمت غرب کشور حضور پررنگ بسیج را برای کمک به مردم مشاهده کردیم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج محافظه کار و سازش کار نیست، تاکید کرد: یک بسیجی باید مطالبه گر باشد کسی که مطالبه گر نباشد روحیه بسیجی ندارد.

 

سردار قاسمی اصل دشمن شناسی و بصیرت را در بسیج بسیار مهم دانست و گفت: برخی می گویند بسیج نظامی است و نباید در مسائل سیاسی کشور دخالت کند، اینها اشتباه می کنند که این حرف را می زنند یک بسیجی باید در موضوعات مختلف دیدگاه داشته و مطالبه گر باشد.

 

وی با بیان اینکه یک بسیجی هرگز در جناح های سیاسی نباید باشد اما مسائل سیاسی را باید رصد کند، افزود: بسیج هرگز دنبال احزاب حرکت نکرده و نخواهد کرد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیشترین دیدار را با دانشجویان، اساتید و طلاب داشتند، ایشان جوانان را آینده سازان و آینده داران کشور می دانند و اعتماد خاصی به جوانان دارند، تاکید کرد: با اتکای به همین جوانان که رویش های انقلاب هستند، اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.

 

لازم به ذکر است، یازدهمین دوره خط امام(ره) دانشجویی با حضور بیش از 100 دانشجو از سراسر استان از 10 تا 16 تیرماه به همت بسیج دانشجویی استان در دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها