فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: نقض حقوق بشر و جنایت علیه مردم بی دفاع و بی گناه جزی ساختار کاری و سیاستهای آمریکا است، آمریکایی ها در تاریخ خود شیوهای مختلف جنایت را به مردم و جوامع بشری انجام داده اند.
کد خبر: ۹۱۵۲۵۵۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان، فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: نگاهی کوتاه به پرونده حقوق بشر آمریکایی اثبات کننده عدم حقانیت کاخ سفید در صیانت از حقوق بشر است.
 
وی افزود: جمله به هواپیمای مسافربری نه اولین جنایت دولت آمریکا بود و آنچه که امروز از سوی این رزیم و حامیانش در سراسر جهان رخ می دهد آخرین هم نیست.
 
 سرهنگ پوراحمدیان بیان کرد: نقض حقوق بشر و جنایت علیه مردم بی دفاع و بی گناه جز ساختار کاری و سیاستهای آمریکا است، آمریکایی ها در تاریخ خود شیوهای مختلف جنایت را به مردم و جوامع بشری انجام داده اند.
 
فرمانده سپاه شهرستان چابهار تصریح کرد: آمریکا بزرگترین ناقص حقوق بشر در جهان است و قدرت پنهان کاری و پرده پوشی این دولت توانسته تا کنون اذهان بسیاری را نسبت به این واقعه رسانه ای بی باور و مردود بسازد.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: پرده برداری از جنایات و افشای خیانت های آمریکا امروز وطیفه هر وجدان بیدار، آگاه  و درد مندی است.
ارسال نظرات