خبرهای داغ:
سردار آزادی در گفتگو با «بسیج»:

طرح جهاد همبستگی ملی تجلی اراده ملت ایران است

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب از جنگ گرفته تا کمک به سیل و زلزله زدگان، طرح جهاد همبستگی ملی را نیز تجلی اراده ملت ایران در بازسازی مناطق سیل زده خواند.
کد خبر: ۹۱۵۲۵۵۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳

سردار عبدالرضا آزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: مردم کشورمان در وقوع سیل اخیر بار دیگر حضور خود را در خدمات رسانی به مردم سیل زده به نمایش گذاشتند و این ظرفیت ناشی از تعالیم دینی و تفکر انقلابی آن هاست.

وی همدلی مردم سراسر ایران با مردم سیل زده را مهم ترین سرمایه دانست و اظهارداشت: این ایثار و انفاق و وفاق را باید پاسداشت و از آن برای خدمات رسانی و کمک به بازسازی مناطق آسیب دیده استفاده کرد که طرح جهاد همبستگی در این راستا اجرا می شود.

سردار آزادی توجه رسانه ها به این موضوع مهم را نیز یادآور شد و گفت: رسانه ها باید به دور از سیاه نمایی، به بیان مشکلات مردم این مناطق اهتمام داشته باشند تا مردم فراموش نکنند که مردم مناطق سیل زده همچنان با مشکلاتی چون گرما و ... روبرو هستند.

وی از رسانه ها خواست ضمن بیان واقعیت ها و مشکلات مردم سیل زده، همدلی مردم در کمک رسانی همچون گروه های جهادی، رفع مشکلات و موفقیت های حاصله در این مناطق را نیز منعکس کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها