خبرگزاری بسیج: آئین کلنگ زنی ساختمان جدید سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در مراسمی با حضور جمعی از فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، مسئولان شهرستان ری و خانواده معظم شهدا در باقر شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۵۴۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

به گزارش روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران؛ سرهنگ اصغر آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) با بیان اینکه ساختمان فعلی سپاه ناحیه حضرت روح الله در یک بنای مربوط به شهرداری مستقر است اظهار داشت: با توجه به قرار داشتن منطقه سرزمینی ما در یک موقعیت ویژه و سوق الجیشی و همچنین در جهت رفاه مردم و مراجعان و نیز دسترسی آسان تر به پایگاه های مقاومت، ساختمان جدید سپاه ناحیه حضرت روح الله در مکانی با شرایط امنیتی مناسب احداث می شود که اشرافیت خوبی نسبت به شهرستان خواهد داشت.

این ساختمان در زمینی به مساحت 5000 متر مربع ساخته می شود که دور چینی آن انجام شده و عملیات اجرایی آن از هفته آینده آغاز می شود؛ وی اظهار امیدواری کرد که طبق برنامه زمان بندی شده تا سال 99 این ساختمان به بهره برداری برسد.

آرزومندی اظهار داشت: این بنا بر اساس تیپ سپاه شهرستانی ساخته می شود و کلیه امور مربوط به نقشه، تعداد طبقات و غیره از سوی معاونت مهندسی سپاه سیدالشهدا (ع) استان طراحی شده و پیمانکار پروژه نیز مشخص شده است. از لحاظ میزان اعتبار تخصیصی هم مقداری کمک های ناحیه و مسئولان و بقیه از سوی سپاه استان تامین خواهد شد.

 

 

 

 

ارسال نظرات