ارسال ۱۶ اثر به جشنواره ملی توسط هنرمندان استان

هنرمندان تئاتر این استان ۱۶ نمایش خیابانی به دبیرخانه استانی جشنواره ملی «شب های تئاتر رضوی» ارسال کردند
کد خبر: ۹۱۵۲۵۲۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارسال ۱۶ اثر به جشنواره ملی توسط هنرمندان استان ارشاد اسلامی این استان گفت: این جشنواره ملی به مدت هشت شب و از ۱۳ تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۸ به مناسبت دهه کرامت در مراکز هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
محمد علی پیرسبزی افزود: موضوع نمایش‌های خیابانی این جشنواره ملی در کهگیلویه و بویراحمد شامل شناخت اندیشه‌ها و زندگی امام رضا (ع)، تبیین سیره و ابعاد علمی و اجتماعی شخصیت هشتمین پیشوای شیعیان و توجه به ظرفیت فرهنگ‌ها، اعتقادات بومی، آداب، رسوم و آئین‌ها با محوریت فرهنگ رضوی است.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای هیأت ارزیابی و انتخاب نمایش‌های خیابانی برتر جشنواره ملی «شب‌های تئاتر رضوی» در کهگیلویه و بویراحمد تعیین و معرفی شده اند.
پیرسبزی گفت: این افراد شامل رضا گشتاسب (نویسنده و کارگردان)، امیرحسین نوروزی (نویسنده، بازیگر و کارگردان) و رضا حیدری (کارگردان، مدرس و طراح نور) هستند.
دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه (علیهالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا (علیه السلام) می‌باشد.
دهه کرامت امسال از ۱۳ تا ۲۳ تیرماه خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار