معاون فرهنگی حوزه نرجس خاتون زاهدان گفت: انقلاب با تأسی به قوانین و دستورات اسلام مدافع حقوق بشر است.
کد خبر: ۹۱۵۲۴۹۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
خواهر بسیجی خیاطی، معاون فرهنگی حوزه نرجس خاتون (س) زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: حضرت امام خمینی(ره) آمریکا را دشمن شماره یک مردم ایران و مردم محروم و مستضعف جهان دانستند که برای سیطره بر جهان از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است.
 
وی با اشاره به این مطلب که 7 تا 12 تیر ماه به عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، افزود: در این هفته  ما باید جنایت آمریکا در دنیا را افشا کنیم تا این گرگ که چنگال به خون ملت‌ها آلوده کرده ادعای دوستی نکند.
 
معاون فرهنگی حوزه نرجس(س) زاهدان اظهار داشت: هرجا خون مظلومی در جهان ریخته می‌شود به دلیل ترور، بمب باران، جنگ، عملیات انتحاری و ... همه و همه دست آمریکا به این خون‌ها آلوده شده است .
 
خیاطی ادامه داد:در جنایات آمریکا همین بس که در تاریخ کشور ما ناو آمریکایی در خلیج فارس صدها نفر از ملت ما در هواپیمای مسافربری را که قصد هیچ گونه جنگ و دفاعی نداشتند فقط قصد عبور از آب‌های خلیج فارس را داشتند به شهادت رساندند و ژنرال اجرا کننده این عملیات جایزه هنگفت و ویژه‌ای از کاخ سفید دریافت کرد و باز هم ادعای طرفداری حقوق بشر را یدک می‌کشید در صورتی که انقلاب با تأسی به قوانین و دستورات اسلام  مدافع حقوق بشر است.
ارسال نظرات