رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان:

مهم‌ترین وظیفه رسانه بیان واقعیات انقلاب برای جوانان است

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با اذعان به اینکه مهم‌ترین وظیفه رسانه بیان واقعیات انقلاب برای جوانان است، گفت: جنگ رسانه‌ای از جنگ اتمی هم خانمان‌سوزتر است و اگر به آن بی‌توجهی شود آثاری بسیار مخربی برای جامعه دارد.
کد خبر: ۹۱۵۲۴۹۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از بندرانزلی، رمضان علی طالبی ظهر امروز در اولین جلسه مجمع عالی بسیج رسانه و نخبگان رسانه‌ای گیلان در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی این شهرستان با بیان اینکه استکبار به دنبال جنگ رسانه با جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: آمریکا از اول انقلاب به دنبال ایجاد ناآرامی و آشوب در کشور بوده و بهترین روش برای انجام این کار جنگ رسانه‌ای است که باید مسؤولین برای مقابله با این جنگ از همه توان خود استفاده کنند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نقش رسانه در اهداف انقلاب گفت: جنگ امروز دیگر جنگ سخت‌افزاری نیست بلکه یک جنگ رسانه‌ای و فرهنگی است که ریشه انقلاب را هدف گرفته لذا همه نهاد‌ها باید به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نقش رسانه در مقابله با این اهداف توجه کنند.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با اذعان به اینکه مهم‌ترین وظیفه رسانه بیان واقعیات انقلاب برای جوانان است، تصریح کرد: جنگ رسانه‌ای از جنگ اتمی هم خانمان‌سوزتر است و اگر به آن بی‌توجهی شود آثاری بسیار مخربی برای جامعه دارد و رسانه برای جلوگیری از این کار باید واقعیات انقلاب را برای مردم در عرصه‌های مختلف بازگو کند.

طالبی با اشاره به نقش تأثیرگذار انقلاب در خاورمیانه افزود: انقلاب با کمک مردم و رسانه توانست در طی این چهل سال اهدافش کامل و این اهداف و روحیه مبارزه با زورگویی را به کشور‌های آزادی‌خواه خاورمیانه انتقال و استکبار را از منطقه دور کند.

وی راهنمایی‌های مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب را بسیار مفید عنوان کرد و گفت: خاورمیانه منطقه‌ای است که همه کشور‌ها سعی دارند نقشی تأثیرگذار در آن داشته باشند، ولی مقام معظم رهبری باراهنمایی و رهنمود‌های به‌موقع و عالی خود، ایران را به قدرت اول خاورمیانه تبدیل کردند.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با بیان اینکه آمریکا تمام تلاش خود را برای بازپس‌گیری جایگاه خود در منطقه انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: آمریکا ۳۰ سال در منطقه مستشار داشته و این عامل نقشی بسیار مهم در تأثیرگذاری آمریکا در منطقه داشته، ولی انقلاب اسلامی بافرهنگ گفتمان آمریکا را از منطقه دور و خودش تبدیل به قدرت اول منطقه در حوزه‌های مختلف شده است.

طالبی با تأکید بر لزوم پیروی از، ولی فقیه در کشور گفت: بعضی از مسؤولین ممکن است به زبان، پیرو، ولی فقیه، دین‌دار و نمازخوان باشند، ولی در عمل طوری دیگر بوده و برای پیروزی رفقایشان دست به هرکاری زده و همچنین پیروزی برجام هدیه‌هایی می‌دهند.

وی آمریکا را دولتی دروغ‌گو و مستکبر نامید و اذعان کرد: آمریکا با خروج خود از برجام بدعهدی و مستکبر بودن خود را نشان داد، ولی هنوز یک عده به دنبال برگرداندن آمریکا به برجام و موافقت با اروپا هستند.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با اشاره به بی‌تدبیری مسؤولین حوزه فرهنگی کشور بیان کرد: دشمن برنامه‌ای دقیق برای نفوذ فرهنگی به کشور از طریق رسانه دارد که متأسفانه با بی‌تدبیری بعضی از مسؤولین فرهنگی کشور توانستند بخشی از برنامه‌های خود را در کشور اجرایی کند.

طالبی با اذعان اینکه رسانه‌های انقلابی باید به وظیفه خود به‌درستی عمل کنند، افزود: رسانه‌های انقلابی باید خود را همسو با انقلاب کرده و آن را دررسیدن به اهدافش کمک کنند که خوشبختانه تاکنون در استان این‌چنین بوده است، ولی باید وضعیت بهتر شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات