استقبال پرشور مردم شهر دلوار از شهید غلامرضا سلیمی

پیکر مطهر شهیدجاویدالاثر غلامرضا سلیمی ' از شهدای بخش ساحلی دلوار پس از گذشت 31 سال از زمان شهادت وی شناسایی و صبح امروز وارد زادگاه خود شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۴۸۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

 استقبال پرشور پس از سی و یک سال

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دلوار،  فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین (ع) دلوار عنوان داشت: پیکر مطهر شهید والا مقام غلامرضا سلیمی با حضور و استقبال گرم و پرشور مردم وارد شهر دلوار شد و بر سر دستان مردم تشییع گردید.

پس از شهر دلوار پیکر پاک این شهید گرانقدر طی مراسمی در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) روستای پهلوانکشی از توابع بخش دلوار مورد استقبال پرشورمردم و مسئولین قرار گرفت.

همچنین در ادامه مراسم استقبال از این شهید عزیز مردم روستای جائینک از توابع بخش دلوار مورد استقبال بی نظیری با وجود گرمای شدید هوا قرار گرفت که نشان از قدردان بودن مردم این خطه از ایثار و رشادت های شهیدان بود.

سرهنگ ایرج سلیمانی برنامه های مراسم استقبال از این شهید والا مقام را این گونه عنوان کرد : سه شنبه شب مراسم وداع در حسینیه سیدالشهدا روستای سالم آباد زادگاه این شهید گرانقدر برگزار شد همچنین هفت صبح چهارشنبه نیز در مصلی نماز جمعه شهر دلوار مراسم زیارت عاشورا و مداحی در جوار این شهید عزیز قرائت گردید.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید والا مقام غلامرضا سلیمی بعد از ظهر چهارشنبه ساعت چهار و سی دقیقه در امام زاده جعفر روستای سالم آباد با حضور پرشور مردم قدردان دلوار به انجام رسید.

پایان خبر/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات