جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان رسانه را مهم‌ترین ابراز نبرد در جنگ نرم دانست و گفت: راه‌های نفوذ و جنگ در دنیا پیشرفته‌تر شده است و در این شرایط حساس، رسانه مهم‌ترین نقش را در مقابله با این جنگ دارد.
کد خبر: ۹۱۵۲۴۸۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بندرانزلی، کیا عاشوری ظهر امروز در اولین جلسه مجمع عالی بسیج رسانه و نخبگان رسانه‌ای گیلان در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی این شهرستان با بیان اینکه خبرنگاران رزمندگان جنگ نرم در کشور هستند، اظهار کرد: در دورانی که دشمن سعی در برهم زدن نظم جامعه و نظام دارد، خبرنگاران با قلم زیبای خود واقعیات جامعه را برای مردم بیان و کشور را روبه‌پیشرفت و آرامش سوق می‌دهند.

وی رسانه را مهم‌ترین ابراز نبرد در جنگ نرم عنوان کرد و گفت: علم و تکنولوژی در این چند سال رشد چشمگیر و قابل‌توجه‌ای داشته و راه‌های نفوذ و جنگ در دنیا پیشرفته‌تر شده است و در این شرایط حساس، رسانه مهم‌ترین نقش را در مقابله با این جنگ دارد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه اقشار باید در جنگ نرم رسانه‌ها روحیه جهادی خود را حفظ کنند، تصریح کرد: بین ما و استکبار در ابزار رسانه تفاوت بسیار زیادی وجود دارد و جوانان ما با تکیه‌بر نیروی ایمان و جهادی می‌توانند در این جنگ نامتقارن پیروز شوند.

عاشوری با اشاره به راه‌های پیروزی در این جنگ رسانه‌ای افزود: آن چیزی که باعث پیروزی و بازپس‌گیری خرمشهر شد اخلاص و ازخودگذشتگی و روحیه جهادی بوده که باید در جنگ خرمشهر فرهنگی هم به این نکته توجه شود.

وی با اشاره به آشنایی دشمن به نقطه قوت انقلاب اسلامی بیان کرد: استکبار ارزش‌های دینی، اسلامی و فرهنگی ما را هدف گرفته و برای انجام و نابودی فرهنگ ما از همه امکانات خود استفاده کرده است.

عاشوری با درخواست از رسانه‌ها برای جلوگیری از نابودی ارزش‌های ایرانی اسلامی در کشور افزود: استکبار بر روی ذهن، باور و ارزش‌های دینی بانفوذ کرده و جوانان ما را سعی دارد رو به نابودی ببرد که در این مواقع رسانه باید ورود کرده و جلوی انجام این کار را بگیرد.

وی با اشاره به اختلاف‌نظر در رسانه‌های استان گیلان گفت: در همه نهاد و ارگان‌ها باید اختلاف‌سلیقه وجود داشته باشد، زیرا در غیر این صورت جامعه روبه‌پیشرفت نمی‌رود، ولی باید این اختلاف‌نظر تبدیل به وجهه اشتراک در استان شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات