نمایشگاه تولیدات داخلی با همت حوزه علمیه خواهران سرخه برگزار شد
کد خبر: ۹۱۵۲۴۷۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶

مدیرحوزه علمیه نجمیه سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه در خصوص برپایی بازارچه کارآفرینی و حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: حوزه علمیه نجمیه خواهران سرخه به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در جهت محقق کردن و عملیاتی شدن اوامر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خصوص نام گذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید و همچنین حمایت از کالای ایرانی و نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه نجمیه و خواهران شهرسرخه نمایشگاه تولیدات داخلی برگزار کرد
فاطمه عربی افزود: این بازارچه دارای ۷ غرفه از جمله غرفه عرقیجات، سبزیجات خشک، دستباف‌ها مانند حوله، سفال، پوشاک کودکان و... و همچنین چند غرفه جهت مشاوره در خصوص مسائل خانواده و مذهبی تا ۱۵ تیر ماه در خدمت بانوان شهرستان سرخه است.
عربی مدیر حوزه علمیه نجمیه اظهار داشت: بخشی از محصولات ارائه شده در این بازارچه از دست آفریده‌ها و تولیدات طلاب و خانواده‌های آنان است که جهت فروش در این بازارچه ارائه شده است. امیدواریم که همه ما در جهت حمایت از تولید و مصرف و همچنین رونق اقتصادی کالا‌های ایرانی از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود بهره بگیریم و با توکل به خداوند متعال و کمک اهل بیت (ع) این راه پر فراز و نشیب را به پایان برسانیم.
وی افزود ما بایستی با توجه و عنایت به رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب احساس وظیفه نماییم و هرکدام به میزان توان و سهم خود قدمی هرچند کوچک برای سربلندی و شکوفایی اقتصاد کشور برداریم. البته باید این راهم در نظر بگیریم که بهترین راه تبلیغ برای کالای ایرانی مرغوبیت و مقبولیت آن کا لا است و این مسئله نیز همکاری و همدلی تمام کسانی که در تولبد دخیل هستند را طلب می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها