اجرای منویات مقام معظم رهبری وظیفه مهم مسئولان است

فرماندار شهرستان خاش گفت: اجرای منویات مقام معظم رهبری با هدف ارائه خدمات شایسته به مردم وظیفه مهم مسئولان است.
کد خبر: ۹۱۵۲۴۷۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، صاحب گل صالحی در دیدار با فرمانده، کارکنان سپاه خاش از نقش ارزشمند سپاه پاسداران در مباحث سازندگی، خدمت رسانی، محرومیت زدایی، صیانت از ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی و مقابله با تهدیدات دشمنان تجلیل کرد.

وی ادامه داد: به عنوان سرباز اسلام و نظام و فردی بسیجی به اجرای منویات رهبری و تحقق اهداف مدنظر نظام با برخورداری از حمایت عزیزان سپاه می‌اندیشیم و افتخار می‌کنیم در کنار سپاه و اعضای شورای تامین می‌توانیم به مردم عزیز شهرستان خدمات ارائه بدهیم.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده سپاه شهرستان خاش هم با اشاره به اینکه نگاه سپاه تعامل و همدلی با مسئولان در دولت بوده برای اجرای رهنمود‌ها و دستورات و منویات رهبری آمادگی داریم و تلاش می‌کنیم در حوزه‌های مختلف در کنار دولت یاری گر مسئولان باشیم.

وی اظهار داشت: تلاش برای تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی همگامی و همراهی اقشار مختلف جامعه و مسئولان لازم است.

سرهنگ فضلی تاکید کرد: تلاش برای محقق کردن اهداف بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری تکلیف شده، از وظایف مهم مسئولان در دولت و سپاه و سایر ارکان نظام هست تا آرامش و امنیت به منطقه و جامعه هدیه و سربلندی و عزت ایران در دنیا حفظ شود.

علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اینکه سپاه بازویی توانمند برای دولت به شمار می‌رود از تفکر و نگاه بسیج و نیرو‌های ارزشمند سپاه در امر خدمت رسانی و حفظ وحدت و انسجام در جامعه قدردانی کرد.
ارسال نظرات