حجت الاسلام و المسلمین میرافضلی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریكایی، گفت: آمریكا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست.
کد خبر: ۹۱۵۲۴۵۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام والمسلمین میرافضلی در جمع نیروهای نظامی و كاركنان ادارات شهرستان بن با اشاره به جنایات آمریكا در طول قرنهای گذشته، اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر اولین و ابتدایی ترین حقی كه در اساس نامه حقوق بشر سازمان ملل متحد آمده، یعنی حق حیات را رعایت نمی كنند و برخلاف عملكردشان مدام مدعی حقوق بشر هستند.

وی افزود: آمریكایی ها در تمام نقاط دنیا به كُشت و كُشتار ملتها دست زده اند و در طول سالهای گذشته هرجا جنگی علیه بشریت بوده است، دست آمریكایی‏ها آنجا قابل مشاهده بوده و جنایات این مدعیان دروغین، عامل بی ثباتی در سراسر جهان شده است.

امام جمعه بن ادامه داد: در همین هفته ای كه به نام حقوق بشر آمریكایی نامگذاری شده است آمریكا و متحدان منطقه ای و داخلی اش جنایات زیادی علیه ملت ایران انجام دادند و بسیاری از افراد موثر در این نظام را به شهادت رساندند و منافقین به پشتیبانی استكبار جهانی 17000 نفر از مردم ما را مظلومانه به شهادت رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین میرافضلی تاكید كرد: در جریان ساقط شدن پهباد جاسوسی آمریكا به دست سپاه پاسداران در جنوب كشور، ترامپ مدعی شد كه ما به خاطر جلوگیری نمودن از كشته شدن ایرانی ها دستور حمله را متوقف كردیم، این در حالی است كه آمریكایی ها هواپیمای مسافربری ما را با 295 نفر سرنشین سرنگون كردند و به عاملان آن هدیه دادند و این خود دلیل واضح بر دروغ بودن ادعای ترامپ است.

وی تصریح کرد: آمریكایی ها توان حمله به ایران را ندارند و از عواقب آن می ترسند وگرنه در صورت ضعیف بودن ایران بارها به كشور ما حمله كرده بودند.

ارسال نظرات