خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه:

ماهیت ضدبشری آمریکا برای همه ملت‌ها روشن است

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: ماهیت ضدبشری آمریکای جنایتکار برای همه ملت‌ها روشن شده است.
کد خبر: ۹۱۵۲۴۴۷
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، فرهنگ صفایی‌پور در همایش افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: ماهیت واقعی و ضدبشری سران آمریکا امروز برای بسیاری از ملت‌های جهان روشن شده است و با سیاست‌های خصمانه آن آشنا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در آخرین روزهای هفته افشای ماهیت حقوق بشر آمریکا قرار گرفته‌ایم، ادامه داد: رسانه‌‌های جمعی در ایجاد شناخت نسبت به سیاست‌های خصمانه این کشور در جهان نقش زیادی دارند.

این مسوول اضافه کرد: آمریکا و ایادی غرب از بزرگ‌ترین سیستم‌های نقض‌کننده حقوق بشر بوده و فعالیت‌های ضدبشر فراوانی را انجام داده‌اند.

وی به حمله اتمی ناکازاکی و هیروشیما توسط آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا اولین کشور در جهان بود که با حمله اتمی در ناکازاکی و هیروشیما دست به جنایت عظیمی زد.

صفایی‌پور ادامه داد: آمریکا در زندان‌هایی همچون ابوغریب و گوانتانامو در این کشور و زندان‌های ساخته شده در کشورهایی که مستعمره آمریکا هستند، به نقض و نابودی حقوق بشر اقدام می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به نقش فتنه‌انگیزی آمریکا در سایر کشورها تصریح کرد: آمریکا در سرنگونی حکومت مردمی ۵۰ کشور نقش داشته که با کمک رسانه‌ها، اقدامات و جنایات آنها مخفی مانده و هم‌اکنون این کشور در دنیا مدعی حقوق بشر و دفاع از حقوق مردم است که بر همگان آشکار بوده که این ادعا فقط در حد یک ادعا است و آمریکا دقیقا برخلاف دفاع از حقوق بشر عمل می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات