خبرهای داغ:
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

آمریکا مرتکب ضدبشری‌ترین اقدامات در سراسر جهان می‌شود

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا مرتکب ضدبشری‌ترین اقدامات در سراسر جهان می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۴۴۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

حجت‌الاسلام عسگر دیرباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار کرد: آمریکا و اذناب آن برخلاف ادعاهایی که دارند، ضدبشری‌ترین اقدامات را در سراسر جهان مرتکب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در هر زمانی که فرصت یافته‌اند علیه ایران مرتکب جنایت شده‌اند، افزود: یکی از ناگوارترین و دلخراش‌ترین اتفاقات در برهه کنونی حادثه هفتم تیر و بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی بود که در این فاجعه ۷۲ نفر و در رأس آن‌ها آیت‌الله بهشتی به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: دشمن  دیرینه کشورمان، در این سال‌ها وارد مرحله جدیدی از جنگ یعنی جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه شده و رئیس‌جمهور این کشور بارها، دشمنی خود با ملت ایران را اثبات کرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ملت فهیم ایران همچون ۴۰ سال گذشته بر این اعتقاد هستند که همچنان آمریکا شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملت و بلکه جامعه بشری، صلح، امنیت جهانی و نقض‌کننده حقوق بشر در ایران و جهان است.

وی افزود: ورود امریکا به مرحله جدید دشمنی با ملت ایران، تشدید تحریم‌ها و عهدشکنی ادامه خباثت و نمونه دیگری از دشمنی با ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم کارنامه سراسر سیاه امریکا و دخالت‌ها و رفتار‌های زشت دولتمردان امریکا و نظام استکباری را پیش از انقلاب و پس از آن به نگارش درآوریم، به دخالت‌ها و شرارت‌های امریکا در سایر کشور‌های مستقل و حتی کشور‌های همپیمان آنان پی خواهیم برد که البته این رفتار‌های مستکبرانه بار‌ها توسط امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و سایر مسئولان نظام مورد اشاره قرار گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات