خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
به مناسبت هفته پیشگیری و کاهش آسیب‌های مواد مخدر:
به مناسبت هفته پیشگیری و کاهش آسیب‌های مواد مخدر، همایش آگاه سازی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر با مشارکت بسیج ، ناجا ، اداره کار و امور اجتماعی، اداره بهزیستی واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۴۲۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین، به مناسبت هفته پیشگیری و کاهش آسیب‌های مواد مخدر، همایش آگاه سازی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر با مشارکت بسیج ، ناجا ، اداره کار و امور اجتماعی، اداره بهزیستی واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین برگزار گردید.

این برنامه که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولین شهرستان و آحاد مردم در سالن امام خمینی نایین برگزار شد حمید پور رئیس اداره بهزیستی شهرستان نایین ضمن خیر مقدم ، به بیان نکاتی پیرامون لزوم پیشگیری و کاهش آسیب‌های مواد مخدر پرداخت .

در ادامه برنامه سرگرد طاهرزاده مسئول معاونت مبارزه با مواد مخدر اصفهان طی سخنانی به بیان روش‌های جدید دشمن در اشاعه مواد مخدر و ترویج مواد مخدر جدید مانند شادانه و ترامادول در بین نسل جوان پرداخت و به نکات قابل ملاحظه‌ای درباره با مراقبت بیشتر خانواده ها بر فرزندان اشاره نمود .

در پایان از خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر ناجا، شهید خانی تجلیل به‌ عمل آمده و به 5 نفر ازبرگزیدگان شرکت کننده در مسابقه پیشگیری از مواد مخدر به قید قرعه جوائزی اهداء گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها