فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری عامل مزاحمت و تهدید خانم شاهرودی خبر داد و گفت: طرح موضوع از سوی این خانم و برخورد عقلانی همسرش در کنار ورود مقتدرانه پلیس، به این ماجرا پایان داد.
کد خبر: ۹۱۵۲۳۷۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: چند روز قبل خانم جوانی به همراه همسرش به پلیس فتای شهرستان شاهرود مراجعه و اظهار کردند که چند سال قبل با مردی در یکی از شهر‌های شمالی کشور ارتباط و قصد ازدواج داشته است که این امر محقق نشده و با همسر فعلی‌اش ازدواج کرده است.
وی گفت: شاکی تأکید کرده که این ارتباط با ازدواج من قطع شد و زندگی خوبی را در کنار همسر و فرزندم سپری می‌کردم تا اینکه چندی پیش، آن فرد را در همان شهر به‌صورت تصادفی دیدم و گرفتاری من از همان روز آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به مزاحمت‌ها و تهدید‌های فرد مذکور برای رسیدن به اهداف شومش اشاره کرد و افزود: متأسفانه شاکی پرونده برای متقاعد کردن متهم به تماس‌ها و پیام‌های وی در فضای مجازی پاسخ داده بود که این پاسخ‌ها، متهم را برای رسیدن به اهداف شومش امیدوارتر کرد.
به گفته کریمی، مزاحمت‌های متهم به حدی رسیده بود که وی با حضور در شاهرود، شاکی را تهدید به ضرب و جرح و انتشار تصاویر دوران مجردی‌اش در فضای مجازی کرده و درخواست ارتباط با وی را داشت که با ورود مقتدرانه پلیس فتا، این فرد در یکی از خیابان‌های شاهرود در حالی که با رؤیت مأموران به فرار و درگیری با آنان اقدام کرده بود، دستگیر شد.
وی از کشف چند قبضه شمشیر، قمه، چاقو، شوکر الکتریکی و همچنین مشروبات الکلی از خودروی متهم خبر داد و افزود: درنهایت متهم با دستور قضایی روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود مطرح کردن این مسأله توسط شاکی به همسرش را مانع وقوع اتفاقات غیرقابل جبران بعدی دانست و افزود: هر چند در مرحله اول، اشتباه بانوی شاهرودی در پاسخ دادن به تلفن‌های این فرد مزاحم به این ماجرا دامن زد؛ اما حسن اعتماد وی به همسرش و برخورد عقلایی همسر شاکی باعث شد با ورود پلیس این ماجرا پایان یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها