مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان کردستان

مراسم تودیع و معارفه مسوول بسیج دانشجویی در حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز با حضور حجت الاسلام احمد جلیلی نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان مسوول ناحیه دانشجویی و جمعی از مسئولین دانشگاهی و دانشجویان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۳۶۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مسوول بسیج دانشجویی در حوزه نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان با حضور حجت الاسلام احمد جلیلی نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، سرهنگ رستمی مسوول ناحیه دانشجویی و جمعی از مسئولین دانشگاهی و دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم رستمی مسوول بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه هر مسوولی باید با داشتن تقوا، خلوص نیت و سخت‌کوشی الگوی رفتاری باشد چرا که راه درست حرکت به سوی اهداف متعالی بسیج همین خلوص نیت است که می‌تواند گره گشای بسیاری از عوامل باشد.

وی با بیان اینکه باید بسیج دانشجویی در حوزه علم و فناوری نیز همچون سایر عرصه بدرخشد، اضافه کرد: بسیج دانشجویی در کلام امام راحل عظیم‌الشان و رهبر فرزانه انقلاب همواره یکی از قطب‌های پیشرفت علمی کشور قلمداد شده است که باید دانشجویان بسیجی این مطالبه و خواست رهبری را جامه عمل بپوشانند.

در ادامه حجت السلام احمد جلیلی نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: ما باید قدر داشته‌های خود را در این نظام مقدس بدانیم، و نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که نخبگان، فرهیختگان و نیرو‌های ارزشی کشور را نشناخته و یا در گوشه عزلت باشند و بعد‌ها نیز کسی از خدمات و سیره رفتاری آن‌ها چیزی نداند.

وی افزود: یکی از اهداف شوم دشمن با به راه انداختن جنگ اقتصادی، کاهش روحیه مقاومت مردم است که باید هوشیارانه در این مورد عمل کرد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به چالش‌های که توسط دشمن برای از بین بردن این انقلاب ایجاد شده است گفت: دشمن با به راه انداختن جنگ اقتصادی، کاهش روحیه مقاومت در بین مردم و ایجاد تشدید اختلافات قومی مذهبی، و ناکارامد نشان دادن چهره‌های انقلابی در صدد براندازی و از بین بردن این انقلاب برآمده است که باید کاملا هوشیارانه و با بصیرت و آگاهی کامل در جهت پیروزی انقلاب بر علیه تمام تهدید‌ها گام برداشت.

وی با اشاره به یک نظر سنجی علمی در کشور بعد از جشن ۴۰ سالگی انقلاب افزود: در این نظر سنجی ۸۷% از مردم از مواضع استکبارستیزی،۸۵% از اقتدار و اقدامات نیرو‌های نظامی،۸۰% از جامعه آماری موفقیت در عرصه توسعه و ۶۷% از استقلال کشور اعلام رضایت کرده که این خود نقطه قوت و قدرت این انقلاب مردمی است.


دانشگاه و دانشجویی ما میتواند مظهر قدرت در دنیا باشد



حجت الاسلام جلیلی گفت: در ناحیه دانشجویی نگاه باید نگاه تربیتی و کادر ساز باشد و قطعا یکی از کار‌های که نیازمند توجه است بسیج دانشجویی اشت.

وی افزود: با بر شمردن برخی از شاخصه‌های اصلی اخلاق دانشجویی، وظیفه هر دانشجویى این است که بکوشد با برنامه ریزى دقیق و پرداختن به اولویت‌ها و با استعانت از خداوند، این ویژگى هاى را در خود پیاده نماید؛ در چنین صورتى دانشجو می‌تواند ضمن اصلاح و ارتقاى خود به سطوح بالاتر، از نظرعلمى و معنوى، پیشرفت در خور توجهی نموده و نسبت به آینده خود و جامعه مفید واقع گردد.

وی در ادامه با اشاره فراز‌های گام دوم انقلاب عنوان نمود: یکی از مهم‌ترین این کار‌ها برای تحقق اهداف انقلابی تحقیق و پژوهش درباره تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که چراغ راه آینده نظام اسلامی است که تلاش و جدیت در این رابطه می‌تواند فضای پژوهشی درباره بیانیه گام دوم را گسترش دهد.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های سرهنگ علیزاده تجلیل و حجت الاسلام بهرام آبادی به عنوان مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی سپاه بیت المقدس کردستان منصوب شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار