مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: پویش صاحب خانه خوب با هدف حمایت بیشتر از طبقه محروم جامعه از سوی کمیته امداد در البرز راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۳۶۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: با توجه به گرانی مسکن و افزایش ودیعه مسکن و اجاره بهای منازل مسکونی و قرارگیری در فصل جابجایی مستأجران، خانواده های طبقه محروم بیش از سایر اقشار جامعه با مشکلاتی در زمینه تأمین مسکن مواجه شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز ادامه داد: در این راستا کمیته امداد برای حمایت بیشتر از طبقه محروم جامعه که جامعه هدف این نهاد محسوب می شوند پویش صاحب خانه خوب را راه اندازی کرده است و به موجب این امر بستر لازم برای مدارای بیشتر صاحب خانه ها با مستأجران تحت پوشش کمیته امداد فراهم می شود.

وی اظهار کرد: حدود 53 هزار نفر از البرزنشینان تحت حمایت کمیته امداد هستند؛ این نهاد به منظور حمایت از خانوارهای تحت پوشش خود، تسهیلات 15 میلیون تومانی به حدود هفت هزار خانواده مددجوی مستأجر اختصاص می دهد و علاوه بر این مردم البرز را نیز به پیوستن به پویش صاحب خانه خوب دعوت می کند.

ارسال نظرات