نشست سیاسی و بصیرت افزایی بسیج کارمندان کرمانشاه برگزار شد
این سازمان با مشارکت مدیران کل ادارات و روسای دستگاه های اجرایی ، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های کارمندی ، ائمه جماعت ادارات و مربیان صالحین و اعضاء هیئت اندیشه ورز بسیج کارمندان اقدام به برگزاری نشست سیاسی و بصیرت افزایی در محل سالن همایش شرکت برق منطقه ای نمودند
کد خبر: ۹۱۵۲۳۳۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

به گزارش سرویس بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج، این سازمان با مشارکت مدیران کل ادارات و روسای دستگاه های اجرایی ، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های کارمندی ، ائمه جماعت ادارات و مربیان صالحین و اعضاء هیئت اندیشه ورز بسیج کارمندان اقدام به برگزاری نشست سیاسی و بصیرت افزایی در محل سالن همایش شرکت برق منطقه ای نمودند .

سردار ریحانی فرمانده محترم سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان اظهار نمودند : منشا تمامی جنگ ها و خونریزی ها در جهان توسط آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل هدایت و رهبری میشود . و فرهنگ آمریکایی فرهنگ جنگ و خونریزی می باشد و با ادبیات زور گویانه با حکومت ها صحبت می کند . و ما چون از اول ایران اسلامی توانسته روی پای خود ایستادگی کند ، و در این خصوص ملت ایران به پیشرفت های علمی ، اقتصادی و فرهنگی – سیاسی در دنیا رسیده است بنابراین آمریکایی ها چشم دیدن این پیشرفت و عزت ملت ایران را ندارند و دنبال جنگ و خونریزی و اسلام هراسی هستند و این راهبرد آمریکا می باشد . اما با وجود این فتنه ها ایران اسلامی توانسته سیلی های محکمی به آنان بزند و در طی 40 سال گذشته آمریکایی ها با ناکامی ها و شکست هایی مواجه شده اند و قدرت مقابله با ملت ایران را از دست داده اند . و با توجه به راهبردهای آمریکا بر علیه ملت ایران ، ما امروز با درایت مقام معظم رهبری و خون پاک شهیدان و هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی و با وجود همه مشکلات اقتصادی استقامت نموده ایم و مقاومت خواهیم کرد و از اعتقادات خود کوتاه نخواهیم آمد و با ایستادگی خودمان آمریکا را شکست خواهیم داد . وی در بخش دیگری از سخنانشان بزرگترین مولفه قدرت ایران را رهبری قدرتمند ، مدیر و مدبر ، شجاع و مردم همیشه در صحنه دانستند و فرمودند که مسئولین و مدیران باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند . تا رضایتمندی مردم نسبت به نظام و انقلاب بیشتر شود و شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان جاری و ساری گردد . و

در پایان ضمن اشاره به میز خدمت جهادی توسط بسیج کارمندان در مناطق محروم و کم برخوردار ، و روستاها و حاشیه شهرها ، برای خدمات رسانی به مردم این مناطق از مدیران کل ادارات و روسای دستگاه های اجرایی خواستار کمک و پشتیبانی و تقویت برای اجرای این طرح شدند .

زیرا این طرح باعث رضایتمندی مردم و امید و نشاط در آنان می شود . فلذا مراتب برای استحضار و بهره برداری لازم بحضورتان ارسال می گردد .

ارسال نظرات