خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اهمیت همگرایی و هم‌افزایی توان همه گروه‌های فعال در حوزه رسانه، بر ضرورت مردمی شدن برنامه‌های هفته خبرنگار تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۵۲۳۲۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نشست هماهنگی برنامه‌های هفته خبرنگار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حضور نمایندگان خانه مطبوعات و رسانه‌های استان فارس و همچنین انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری در شیراز برگزار شد.

مهدی امیدبخش، معاون فرهنگي و امور مطبوعاتي اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این نشست با اشاره به اهمیت همگرایی و هم‌افزایی توان همه گروه‌های فعال در حوزه رسانه، بر ضرورت مردمی شدن برنامه‌های هفته خبرنگار تاکید کرد.

وي افزود: تلاش این است که با مشارکت هر دو مجموعه رسانه‌ای استان، علاوه بر نزدیک کردن هرچه بیشتر مردم به رسانه‌ها، آن‌ها را بیش از پیش با ظرفیت این بخش از فعالان فرهنگی جامعه آشنا کنیم.

اميدبخش با تاکید بر اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ تصمیمی برای دخالت در امور اجرایی برنامه‌های هفته خبرنگار ندارد، گفت: نقش ما در این مسیر صرفاً نظارتی و مشورتی خواهد بود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه رویکردهای خلاقانه در برگزاری برنامه‌های هفته خبرنگار را خواستار شد و افزود: تجدید میثاق با شهدا، برگزاری نمایشگاه‌های عکس خبری، برپایی نشست کتابخوان رسانه، آسیب‌شناسی فعالیت رسانه‌ها از دیدگاه مردم، کارگاه‌های آموزشی و اجرای جشن‌های مردمی به مناسبت هفته خبرنگار بخشی از برنامه‌هایی است که در این هفته عملیاتی خواهد شد.

یادآور می‌شود، در ادامه این نشست نمایندگان خانه مطبوعات و رسانه‌های استان فارس و همچنین انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود، پیرامون برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته خبرنگار پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها