خبرهای داغ:
فرمانده یگان ویژه ناجا استان فارس با یادآوری نقش بی‌بدیل روحانیت در جامعه گفت: با توجه به تاثیرگذاری روحانیت به عنوان نیروی تحرک‌بخش در اجتماع، یگان‌های ویژه ناجا برنامه‌ریزی هدفمندی در بهره‌گیری از این سرمایه عظیم اجتماعی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دنبال می‌کند.
کد خبر: ۹۱۵۲۳۰۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی یگان ویژه ناجا استان فارس با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا دیلم، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان فارس برگزار شد.

موسوی، فرمانده یگان ویژه ناجا استان فارس در ابتدای این مراسم با تبیین نقش سازمان عقیدتی سیاسی در مجموعه پلیس ویژه یادآور شد: آموزه‌های دینی در جوامع انسانی از مولفه‌هایی است که در درون افراد، احساس تعهد اخلاقی برای هواداری از انتظارات اجتماعی را به وجود می‌آورد و با توجه به تاثیرگذاری روحانیت به عنوان نیروی تحرک بخش در اجتماع، یگان‌های ویژه ناجا برنامه‌ریزی هدفمندی در بهره‌گیری از این سرمایه عظیم اجتماعی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور مجموعه‌ای به نام عقیدتی ـ سیاسی در نیروهای مسلح یکی از الهامات و برکات الهی است، افزود: هرکس که در این سازمان و در این لباس خدمت می‌کند باید احساس کند که این خدمت یک نعمت و یک برکت الهی است، آن را قدر بداند و برای آن از وجود خود مایه بگذارد.

در ادامه حجت‌الاسلام جان محمد کلواری، رئیس عقیدتی ـ سیاسی سابق یگان ویژه ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین به ارائه آمار و عملکرد عقیدتی سیاسی پلیس یگان ویژه استان در مدت تصدی مسئولیت خود پرداخت.

در ادامه حجت‌الاسلام دیلم، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با اهدای احکام جداگانه‌ای ضمن معرفی حجت‌الاسلام سید کریم نوری به عنوان رئیس عقیدتی ـ سیاسی جدید یگان ویژه، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی حجت‌الاسلام جان محمد کلواری تقدیر كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها