خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون شهردار شیراز با بیان اینکه مقاومت شرط حیاتی در گام دوم انقلاب است، گفت: پایداری محصول مقاومت است و گروه‌های مختلف و عموم مردم نیز این پایداری را اولویت امروز ایران می‌دانند.
کد خبر: ۹۱۵۲۲۹۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مقاومت شرط حیاتی در گام دوم انقلاب است حسین آرگیو، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در جمع کارکنان ایثارگر حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به نقش اثرگذار ایثارگران بر بدنه جامعه در چهل سال از انقلاب اسلامی گفت: بر خلاف تمام تبلیغات سوء بلندگوهای غرب در کمرنگ جلوه دادن ایثار و شهادت، مفهوم استقامت بیش از پیش در جامعه ایران متبلور است.

وی با بیان اینکه مقاومت شرط حیاتی در گام دوم انقلاب است، افزود: امروز باید الگوپذیری از ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس که همگان هم عقیده بودند، تبلور عینی یابد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در گام دوم انقلاب پر رنگ‌تر از گذشته نقش خود را در جامعه ایفا کرده و به عنوان یک الگو برای افراد باشند.

آرگیو با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در هدایت جامعه ایران به سوی تعالی و پیشرفت افزود: دنیا حساب ویژه‌ای بر ایران باز کرده است و حتی قدرت‌های جهانی نیز بر نقش ویژه ایران در معادلات منطقه‌ای و جهانی اذعان دارند.

وی با اشاره به تأثیر عمیق جمهوری اسلامی ایران در منطقه و فراتر از آن، افزود: پایداری محصول مقاومت است و گروه‌های مختلف و عموم مردم نیز این پایداری را اولویت امروز ایران می‌دانند.

آرگیو با بیان اینکه نیاز کشورهای همسایه و دورتر به تولیدات ایرانی موجب کم‌اثر شدن تحریم‌های ظالمانه شده است، گفت: تأکیدات سال‌های متمادی به حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی امروز به تأکید بر رونق تولید رسیده است و این رونق تنها در سایه کار و تلاش بی‌وقفه امکان‌پذیر است.

معاون شهردار شیراز خام‌فروشی را مشکلی قابل حل دانست و گفت: توجه به سرمایه انسانی داخلی راه گریز از این آفت است که کشور را به سوی خودکفایی سوق می‌دهد.

وی با بیان اینکه دور شدن از خام فروشی و کوشش بی وقفه برای ساخت تمامی نیازها در داخل کشور را یک اصل انکارناپذیر دانست و گفت: هیچ کس نافی ارتباط با دنیا نیست اما باید بتوانیم در روزهای سخت خود را در داخل کشور اداره کنیم.

آرگیو به بیان وجوح مختلف ایثارگری در ادوار مختلف انقلاب و تاثیر آن بر پیروزی‌ها در برهه‌های متعدد پرداخت و افزود: حس میهن پرستی و کار و تلاش بی وقفه راهکار اساسی برای دفع مشکلات است.

وی با اشاره به حضور همکارانی از جنس ایثار و شهادت در بدنه شهرداری، نقش این کارکنان را برای رسیدن به اهدافی که بیان شد را مهم توصیف کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم امید در جامعه متبلور شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز عمران و آبادانی را در ایجاد امید و نشاط، بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: باید به وظایفی که در راستای ایجاد عمران و آبادانی شیراز در راستای سرزندگی شهروندان و دوستدارانش داریم به بهترین نحو عمل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها