معاونت بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید استان مازندران خبر داد:
کارگاه مبانی تحلیل سیاسی توسط معاونت بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید استان مازندران در جهت ارتقا آگاهی، بینش و بصیرت اساتید بسیجی و مسئولین بررسی و تحلیل کانون های بسیج اساتید دانشگاه های استان برگزار خواهد شد
کد خبر: ۹۱۵۲۲۸۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، کارگاه مبانی تحلیل سیاسی در روز چهارشنبه ۱۲ تیر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار خواهد شد.

 

برگزاری کارگاه با موضوع مبانی تحلیل سیاسی

بر اساس این گزارش دکتر غلامرضا ضابط پور معاونت بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید استان مازندران پیرامون بحث رصدگری و اهمیت آن بیان داشت: اهمیت رصدگری استاد بسیجی در تعریف استاد بسیجی نهفته است. بسیجی در کسوت استادی، نقش کنشگری فعال در عرصه‌های انقلاب اسلامی دارد که نسبت به تحولات واکنش مناسب و به موقع نشان می‌دهد. این واقعیت از سوی دین مبین اسلام در قالب فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب الهی، مبین نقش نظارتی مردم است که نتایج این نظارت از حوزه‌های فردی، سازمانی و اجتماعی منشا اثر بوده و موجبات رشد افراد، جامعه و کارگزاران را فراهم می سازد.

معاونت بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید استان مازندران افزود: هدف از برگزاری این کارگاه ارتقا آگاهی، بینش و بصیرت اساتید بسیجی و همینطور شناخت منطقی و صحیح پدیده‌های سیاسی می‌باشد. لذا این کارگاه با شعار احیای واجب فراموش شده یعنی امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد.

ضابط پور ادامه داد: این کارگاه با حضور معاونین بررسی و تحلیل کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان مازندران در روز چهارشنبه ۱۲ تیر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و با سخنرانی دکتر مرتضی علویان، استادیار گروه علوم سیاسی دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان مازندران

 
ارسال نظرات