خبرهای داغ:
دادستان قزوین خبر داد:

پرونده ایراد ضرب کودک در قزوین در مرحله تحقیقات مقدماتی است

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل پرونده قضایی برای کودک 6 ساله قزوینی که از سوی مادرش مورد تنبیه قرار گرفته بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۲۲۶۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد قاسمی دادستان قزوین، در تشریح جزییات این حادثه گفت: پس از انتشار اخبار مبنی بر ایراد ضرب دختر 6 ساله ای توسط مادرش در یکی از شهرهای قزوین که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی گردید، دادستانی بر اساس وظیفه ذاتی خود به موضوع ورود کرده و پرونده قضایی متشکله در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین در مرحله تحقیقات مقدماتی است. ضمن اینکه از مددکاران و کارشناسان اداره بهزیستی نیز خواسته شد تا در بیمارستان حاضر شوند.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات انجام شده از والدین کودک و شاهدین حادثه مشخص شده که کودک و مادرش در منزل پدربزرگ کودک حضور داشتند و درساعت 3 نیمه شب روز جمعه مورخ 98/4/7 کودک مشغول بازی و شیطنت کودکانه بوده که مادرش عصبانی شده و حسب اظهار وی با پرتاب کردن کلید بطرف کودک، یکی از کلیدها در سر کودک فرو رفته و موجب خون ریزی می شود.
قاسمی بیان داشت: کودک بعد از این حادثه فورا به درمانگاه محل و سپس به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل می شود که بلافاصله با عمل جراحی، کلید از سر کودک خارج شده و مشارالیه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری می باشد. ضمن اینکه شب گذشته رییس کل دادگستری و دادستان قزوین با حضور در محل بیمارستان و گفتگو با مدیریت و کادر درمان در جریان روند درمان قرار گرفتند و از کودک عیادت کردند که بحمدالله حال عمومی کودک مساعد است.
دادستان مرکز استان در پایان افزود: تحقیقات در این پرونده همچنان از سوی بازپرس ادامه دارد و اخبار تکمیلی از سوی روابط عمومی دادگستری استان قزوین متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار