خبرهای داغ:
رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن:

285 کیلومتر از حریم را‌ه‌های رزن آزادسازی شد

رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن از جمع‌آوری، آزادسازی و رفع تجاوز از ساخت‌وساز غیرمجاز در 265 کیلومتر از حریم راه های این شهرستان در سه ماهه نخست سال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۲۲۵۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

285 کیلومتر از حریم را‌ه‌های رزن آزادسازی شدمرتضی داوودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از جمع‌آوری، آزادسازی و رفع تجاوز از ساخت‌وساز غیرمجاز در 265 کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان رزن در سه ماهه نخست سال خبر داد و اظهار داشت: این آزادسازی در بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی محورهای رزن – گرمک، رزن – جامیشلو، دمق – اورقین و رزن – قروه شاهنجرین بوده است.

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال 42 مورد رسیدگی به مسائل حریم در محورهای مواصلاتی شهرستان رزن انجام شده است.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن ادامه داد: این اداره کل در بحث حفظ و نگهداری حریم راه بسیار جدی عمل کرده و نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز و متجاوز به حریم راه‌ها که موجب بروز حوادث و سوانح جاده‌ای شده‌اند، برخورد شده است.

وی یادآور شد: ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌ها از عوامل ترافیک و ناامنی در جاده‌ها است که می‌تواند پیامدهای ناگوار ترافیکی و ناامنی شدید را در سطح محورها ایجاد کند.

داوودی تأکید کرد: بر اساس قانون راه و ایمنی اگر کسی بخواهد بعد از محدوده یکصد متری از حریم راه‌ها مجتمعی احداث کند باید اداره راهداری مجوز این کار را صادر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات