کاروان پیاده بسیجیان محبان الرضای بافق وارد شهرستان بهاباد شد

برای بیست و هفتمین بار کاروان پیاده بسیجیان محبان الرضای شهرستان بافق وارد بهاباد شد و مورد استقبال مردم و مسئولان و فرماندار شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۵۲۲۲۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام سید علی طبا طبائی مدیر کاروان پیاده محبان الرضای شهرستان بافق اظهارداشت: نزدیک به ۱۴۰ زائر از قشر‌های مختلف خصوصا جوانان این کاروان راهمراهی می‌کنند. این سفر به مدت یک ماه طول خواهد کشید وکاروان اوایل مرداد ماه به مشهدمقدس خواهد رسید.
طباطبائی تصریح کرد: زائران این کاروان در قالب گروه‌های هشت گانه از جمله سقایی، علمداری، نگهبانی و خادم الرضایی با مسئول و نام مشخص حضور و از مسائل مختلف فرهنگی و دینی بهره مند می‌شوند.
مدیرکاروان زیارتی پیاده بسیجیان امام رضا (ع) بافق بیان داشت: دعای عهد، زیارت عاشورا، کلاس‌های بصیرتی، اذکار روزانه، نشست‌های اعتقادی، نماز شب، نماز‌های جماعت در سه وقت برگزاری برنامه شهادت امام صادق (ع) و میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) از مهمترین برنامه‌های این کاروان در طول مسیر است.
حجت الاسلام طباطبایی در پایان تصریح کرد: این کاروان هنگام عبور از شهر‌ها و آبادی‌ها عیادت از افراد بستری شده در منازل، سرکشی از بیمارستان‌ها و مراکز نگهداری معلولین، زیارت امامزادگان و غبار روبی قبور شهدا، دیدار با علما و مسئولان مختلف و برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی را در طول مسیر اجرا خواهد کرد.
گفتنی است کوچکترین زائر این کاروان ۱۷ سال سن وبزرگترین آن ۷۰ سال سن دارند که این کاروان را همراهی می کنند.

انتهای پیام/د
ارسال نظرات