آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۲۱۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه ترس دشمن همواره از اتحاد و انسجام و ولایت مداری ملت بوده اظهار کرد: امروز کشور در جایگاه مقتدر ایستاده است.

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری تحریم‌ها را در مقابل اراده ملت بی تاثیر دانست و تصریح کرد: جنگ اقتصادی و تجریم‌های ظالمانه در اداره ملت ایران اسلامی خللی وارد نکرده و از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی این تحریم‌ها وجود داشته و آن را به فرصت تبدیل کرده ایم.

وی با اشاره به اهداف استکبار جهانی بیان کرد: امروز استکبار جهانی از طریق ابزار‌های رسانه‌ای سعی در ایجاد جنگ روانی در کشور داشته و نیرو‌های مسلح و جوانان انقلابی و آتش به اختیار در مقابل آن‌ها ایستاده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان انهدام پهپاد جاسوسی آمریکایی توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک حرکت مقتدرانه در مقابل دشمن دانست و عنوان کرد: این اقدام اقتدار نظامی ایران اسلامی در منطقه و ضعف آمریکا مقابل ما را نشان داد و به طور یقین این اقتدار نشات گرفته از ایمان قلبی و باور‌های دینی رزمندگان اسلام است.

وی با بیان اینکه دشمنان اتحاد و همدلی مردم ایران را نمی‌توانند از بین ببرند، بیان کرد: سخنان رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران، باعث اتحاد مردم ما می‌شود و صاحبان تفکرات سیاسی کشور از هر جناح و حزبی، علیه او موضع می‌گیرند.

تسخیری برقراری ارتباط با حکومت‌های فاسد و فاجر را برابر با نابودی دین مبین اسلامی دانست و تصریح کرد: آخوند، دانشمند، مسؤول و هر نماینده‌ای که تمام وجودش وابسته به غرب است به‌هیچ‌وجه قابل‌اعتماد نیست، به‌همین‌دلیل مردم در انتخاب‌های خود باید مراقب مسؤولین غرب‌زده باشند.

وی با اشاره به اهمیت ولایتمداری در میان ملت گفت: دشمن همواره از اتحاد و ولایتمداری ملت می‌ترسد و رمز موفقیت ما این مقوله بوده و باید با بهره گیری از این عنصر جلوی رسیدن دشمن به اهداف کور و باطلش را گفت.

حجت الاسلام و المسلمین ، کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا در این آیین حوزه علمیه و دفتر امام‌جمعه را بازوان سپاه دانست و اظهار کرد: بین سپاه و دفتر امام‌جمعه همکاری خوبی وجود دارد که امیدواریم این همکاری‌ها تداوم یابد.

سرهنگ آرمان، در این آیین گفت: جنگ نرم دشمن منحصر به زمان و مکان خاصی نیست و بسیجیان در تمامی حوزه‌های فرهنگی نظیر پایگاه‌های مقاومت، مساجد و کانون‌های فرهنگی باید به رسالت اصلی خود در زمینه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی عمل کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه تهدید‌ها و تحریم‌ها نشانه اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی است افزود: امروز دشمنان ناامیدتر از هر زمان دیگر هستند و هدف‌ها و برنامه‌های آنان با توجه به حاکم بودن اندیشه و فرهنگ بسیجی در بین ملت ایران اسلامی به هیچ نقطه‌ای نخواهد رسید.

به گزارش بسیج، در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان آستارا، ضمن‌قدردانی از زحمات ۳۲ ساله حجت‌الاسلام‌والمسلمین «یحیی عبادیان» مسؤول پیشین نمایندگی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «یعقوب نمازی» به‌عنوان مسئول جدید نمایندگی منصوب و معارفه شد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات