خبرهای داغ:
با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولین شهرستان شاهرود استقبال از شهید دانش آموز حسین امینیان در گلزار شهدا این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۱۵۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، پیکر مطهر شهید حسین امینیان بعد از ۳۷ سال به زادگاهش بازگشت.
پیکر این شهید که توسط دی ام ای شناسایی شده است، عصر امروز مورد استقبال مردم و مسئولین شهرستان شاهرود در گلزار مطهر شهدای این شهر قرار گرفت.
در این مراسم که شهدا میزبان بودند، پیکر مطهر این شهید دانش آموز با اسکورت دانش آموزان نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی در جمع مردم قرار گرفت و بعد از عزاداری و تحدید عهد و میثاق با این شهید بزرگوار برای استقبال و تشییع به شهر رویان منتقل شد تا در این شهر هم مورد استقبال و تشییع مردم قرار گرفته و برای مراسم وداع بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد رسول اکرم (ص) شاهرود حاضر و صبح فردا سه شنبه یازدهم تیرماه ساعت ۹ صلح از معراج شهدای شاهرود به سمت گلزار شهدا این شهر تشییع و تدفین شود.
لازم به ذکر است شهید دانش آموز حسین امینیان متولد سال ۱۳۴۳ شاهرود است که در ۲۶ تیرماه سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان و منطقه شلمچه شربت شهادت را نوشید و مفقودالجسد بود تا اینکه کمیته تفحص شهدا ابن شهید را تفحص و با آزمایش دی ام ای پیکر شهید شناسایی و به آغوش مادرش بازگشت.
استقبال از شهید دانش آموز حسین امینیان در شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها