نشست تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب در زاهدان برگزار شد

نشست استانی تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب با حضور علمای شیعه و سنی، بسیجیان، و کارمندان خواهر و برادر در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۱۴۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست استانی تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب با حضور اقشار مختلف بسیج،  مدرسان، مبلغان، فعالان فرهنگی حوزه های علمیه و دانشگاه های سراسر سیستان و بلوچستان، ائمه جمعه  در زاهدان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار علی متعهدی نژاد، معاون فرهنگی هنری بسیج سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این نشست گفت:هدف از برگزاری این نشست را رساندن پیامهای بیانیه گام دوم انقلاب از سطح نخبگان به سطح توده و عموم جامعه، آماده سازی فکری جامعه جهت پیاده سازی و عملیاتی نمودن مفاد بیانیه برشمرد.
 
وی با اشاره به این مطلب که رسالت نخبگان، گفتمان سازی و آماده کردن فضای فکری جامعه برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود:اقتصاد فرهنگی ضامن اصلی برای پیشرفت و تلاش در جامعه است، لذا می طلبدکه در این جهاد در راستای تحقق اهداف روشنگری تلاش و گفتمان سازی کلام ولایت عمل شود.

 سردار سرتیپ پاسدار حسین نجات، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این نشست با اشاره به این مطلب که بیانیه گام دوم انقلاب یک بیانیه نیست بلکه یک منشوری است، گفت: این منشور مسیرهایی را که انقلاب اسلامی در طول این چهل ساله طی کرده بیان می کند.

وی با تاکید بر این مطلب که این منشور موقعیت انقلاب اسلامی را در جهان بیان می کند، افزود: این بیانیه تأکید بر پبشرفت صنعتی، علمی، اخلاقی، علمی و ... دارد و  این مهم باید به گفتمان عملی تبدیل شود .

سردار نجات با اشاره به این مطلب که چشم انداز امروز انقلاب اسلامی تحقق نوین تمدن اسلامی است، بیان کرد: مقاومت، رمز پیروزی ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده و هست.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده، ادامه داد: این بیانیه باید به یک باور عمومی و اعتقادی در بین مردم تبدیل شود، این بیانیه دارای متنی پر محتوا و عمیق می‌باشد که هر فردی با مطالعه آن ، از آن فهم و درک جدید به دست می‌آورد.

این مسئول تاکید کرد: امید آفرینی، شکست محاصره تبلیغاتس دشمن و عدالت و مبارزه با فساد و تکیه بر اقتصاد مقاومتی از سرفصل‌های مهم بیانیه گام دوم انقلاب و نقشه راهی برای مردم و مسئولان در سال ۹۸ و در زمینه امورات فرهنگی به شمار می‌آید.

وی  خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان با ترفند‌های رسانه ای، ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی و ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی و سعی در ضربه زدن و تخریب این نظام را داشته اند که با هدایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم و مسئولان، آنان نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
ارسال نظرات