علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از بسیج کارگران و کارخانجات استان خراسان رضوی و پایگاه های این سازمان در کارخانجات بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۹۱۵۲۱۴۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج کارگران و کارخانجات کشور، دکتر علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از بسیج کارگران و کارخانجات استان خراسان رضوی و پایگاه های این سازمان در کارخانجات بازدید به عمل آورد.

رعیتی فرد ابتدا با حضور در کارخانه فرش زمرد از پایگاه بسیج این کارخانه بازدید و با کارگران و مدیران آن دیدار و گفت گو کرد.

در ادامه دکتر رعیتی فرد در جلسه ای که با فعالین عرصه کار و تولید در استان، تشکل ها و انجمن های کارفرمایی، مدیران برخی از واحد های صنعتی و تولیدی استان و برخی از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های شهر مشهد مقدس داشتند، در راستای طرح جهاد همبستگی ملی به گفت و گو پرداختند و بر لزوم توجه به هموطنان آسیب دیده در اتفاقات اخیر تاکید کردند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در ادامه سفر خود به استان خراسان رضوی با فرمانده سپاه استان، سردار نظری و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دیدار و پیرامون مسائلی از قبیل جهاد همبستگی ملی و کمک به رفع موانع تولید و بررسی و حل مشکلات واحد های صنعتی و تولیدی به بحث و گفت وگو پرداختند.

شایان ذکر است که بر این نکته تاکید کنیم که همواره یکی از رسالت های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، اسلامی سازی محیط کار و کمک به رفع موانع تولید می باشد.

انتهای پیام /

عکسها : 
ارسال نظرات