مدیرکل بنیاد شهرستان‌های تهران با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: برون‌رفت از مشکلات فعلی کشور تنها به مدد فرهنگ ایثار و شهادت میسر می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۱۳۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ایثار؛ عبدالله مرتضوی در دیدار با حجت‌الاسلام لزومی امام‌جمعه شهرستان پاکدشت اظهار داشت: همان‌گونه که امام خمینی (ره) شهدا را صاحبان اصلی انقلاب دانسته و برای خانواده‌های آن‌ها نیز احترام ویژه‌ای قائل بودند و آن‌ها را منشأ وحدت در جامعه می‌دانستند ما نیز با پیروی از امام راحل (ره) باید به مقام شامخ شهدای گران‌قدر و خانواده‌های آن‌ها احترام ویژه قائل شویم.

برون‌رفت از مشکلات فعلی کشور به مدد فرهنگ ایثار و شهادت میسر می‌شود
وی ادامه داد: شهدای والامقام جان و هستی خود را برای آرامش و امنیت کشور نثار کردند و همه باید مدیون و مرهون آنان و خانواده‌هایشان باشیم.
مدیرکل بنیاد شهرستان‌های تهران عنوان کرد: همه مدیون شهدا و خانواده‌های آن‌ها هستیم و وظیفه‌داریم که در تمام ایام سال جهت زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سرکشی و رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا تلاش و دین خود را ادا کنیم و این کار محدود به زمان خاصی نشود.
مرتضوی در پایان تصریح کرد: باید در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشتاز باشیم چراکه برون‌رفت از مشکلات فعلی کشور تنها به مدد فرهنگ ایثار و شهادت میسر می‌شود.

ارسال نظرات