دومین دفتر خبرگزاری بسیج استان گیلان روز گذشته در شهرستان آستارا افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۱۲۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، دومین دفتر خبرگزاری بسیج استان گیلان با هدف مطالبه‌گری و انعکاس درست و دقیق مشکلات مردم به مسئولان روز گذشته با حضور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس و فرمانده سپاه آستارا در شهرستان آستارا افتتاح شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان در این جلسه ضمن اشاره به اینکه دفتر خبرگزاری بسیج در آستارا دومین دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج کشور است اظهار داشت: افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در آستارا از جهات زیادی حائز اهمیت است، زیرا این شهرستان مرزی بوده و یک نقطه استراتژیک در گیلان محسوب می‌شود.

روح‌الله پوراسماعیلی مطالبه‌گری از مسئولان و انعکاس مشکلات و دغدغه‌های مردمی به مسئولان را یکی از وظایف خبرگزاری بسیج اعلام کرد و گفت: شهرستان آستارا در حوزه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی از نواحی پیشتاز استان است بنابراین رسانه‌ای کردن خدمات انجام شده به عنوان یکی از اهداف خبرگزاری بسیج تعیین شده است.

وی وجود قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی در آستارا ویژه زائرین آسیای مرکزی و قفقاز از دیگر دلایل افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در این شهرستان خواند و ابراز داشت: در کنار سایر اهداف بیان شده دفتر خبرگزاری بسیج در آستارا به عنوان محور قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی (ع) نیز عمل خواهد کرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تاکنون دو دفتر خبرگزاری بسیج در غرب گیلان افتتاح شده و به زودی یک دفتر در غرب و سه دفتر دیگر در شرق استان نیز افتتاح می‌شود عنوان کرد: افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در آستارا با حمایت‌های فرماندهی سپاه قدس گیلان و سایر مسئولان میسر شده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در این مراسم وجود توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فراوان در حوزه بسیج و سپاه را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اکثر فعالیت‌های انجام شده توسط بسیجیان با روحیه جهادی خدمت صادقانه و به صورت گمنام است که ویژگی‌های بیان شده از اثرگذاری فوق‌العاده آنان در جامعه، تواضع و فروتنی آن‌ها حکایت دارد.

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان رسانه را زبان گویای مردم در سطح جامعه برای برقراری ارتباط با مسئولان در دستگا‌های مختلف دانست و اظهار داشت: رسانه‌ها با انعکاس مطالب خوب و درست در سطح جامعه می‌توانند امید را در جامعه ایجاد کرده از طرفی دیگر می‌توانند توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی سازند.

وی ضمن قدردانی و تشکر از حمایت‌های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا برای استقرار دفتر خبرگزاری بسیج عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا تاکنون همکاری‌ها و تعاملات بسیار خوبی با سپاه داشته است و امیدواریم این همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف گسترش پیدا کند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات