پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی بعد از چهار چشم انتظاری با حضور مردم ولایی و شهیدپرور استان اردبیل امروز از مصلای شهر به طرف گلزار شهدای غریبان تشییع شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۰۹۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ایثار از استان « اردبیل» ، پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی امروز دهم تیرماه 97 بر روی دستان مردم ولایی و عاشقان شهید و شهادت در مراسمی که خیل عظیمی از جمعیت خیابانهای شهر اردبیل را پر کرده بود، بعد از چهار سال چشم انتظاری تشییع شد.
 
پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی بر دستان مردم اردبیل تشییع شد
 
امروز بعد از چهار سال دوری خانواده گرانقدر شهید و مردم اردبیل فرزندشان را به آغوش کشیدند و عطر ایثار و شهادت جای جای شهر را پر کرد. در این روز عاشقان امامت و ولایت و مردم حسینی اردبیل با سردادن شعارهایی چون این گل پرپر از کجا آمده از سفر کربلا آمده، مدافع حرم و مدافع حرم خانم زینب( س)خوش آمدی، یا حسین(ع) و یا زهرا(س)، اشک ریختند و صحنه هایی از روز عاشورای حسینی را خلق کردند و آخرین وداع خود را با فرزند و برادرشان انجام دادند.
سپس پیکر شهید بر روی دستان مردم، مسئولان اداری و نظامی از مصلای اردبیل به طرف گلزار شهدای غریبان تشییع  شد و در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.
پیکر مطهر شهید مدافع حرم «علی آقایی» قبل از ظهر روز گذشته با استقبال پرشکوه مردم شهید پرور و مسئولان استان وارد فرودگاه اردبیل شد و پس از برگزاری آئین استقبال رسمی در فرودگاه اردبیل، مراسم شبی با شهید شامگاه همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه اردبیل برگزار شد.
شهید علی آقایی سال ۱۳۶۶ در اردبیل به دنیا آمد، او  فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران بود و به جهت شدت علاقه به اهل بیت(ع) در ۲۴ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مردم مظلوم و مسلمان منطقه به سوریه اعزام شد و پس از رشادت‌های فراوان در هفتم اسفند ۱۳۹۴ به دست نیرو‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت رسید.
پیکر مطهر شهید والامقام مدافع حرم علی آقایی پس از 4 سال چشم انتظاری در سوریه کشف و شناسایی شده و به وطن بازگشته است.
شهید گرانقدر علی آقایی در بخشی از وصیت نامه اش چنین می نویسد؛ خدایا تو شاهدی که من با علاقه و عشق خاصی برای دیدارت و مدافع حرمت شتافتم. خدایا قبولم کن.
ارسال نظرات