خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار بسیج خوزستان از لالی؛ در این جلسه که با حضور اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج کارمندی، روحانیون و.. برگزار شد، ابتدا سرگرد پاسدار محمودی فرمانده سپاه ناحیه لالی ضمن خیر مقدم به حضار به بیان سخنانی در خصوص سپاه و بسیج، اهمیت و حل مشکلات آن ها پرداخت.
کد خبر: ۹۱۵۲۰۶۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

وی بسیج را یکی از بزرگ‌ ترین و مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست که از زمان تاسیس آن توسط امام خمینی (ره) تاکنون نقش ارزنده و تاثیرگذاری در حفظ انقلاب داشته و دستاوردهای آن به‌خوبی ملموس و مشهود است.

محمودی افزود: شان ورود بسیج به عرصه های مختلف انقلاب برای همه روشن است و در جایی که شرایط عادی پاسخگو نباشد بسیج وارد میدان می شود و همیشه در عرصه های سخت راهگشا است.

وی همچنین با اشاره به مزیت های تشکیل هیئت های اندیشه ورز، تاکید کرد: تقویت روابط، تقویت روحیه مشارکت و کارگروهی، بالارفتن اعتماد، همسو شدن اهداف، رشد مسئولیت پذیری و خلاقیت و نوآوری، رشد قدرت تصمیم گیری، پویایی، شکوفایی استعداد، افزایش توانمندی ها و... از مزیت های تشکیل هیئت های اندیشه ورز و دانش محور می باشد.

محمودی در پایان به جایگاه مشورت، مشارکت و مسئولیت پذیری در جامعه، اشاره کرد و گفت: هیئت های اندیشه ورز نیاز امروز ما است و تشکیل هیئت های اندیشه ورز، راهی برای هموار کردن مشکلات جامعه است.

 

برگزاری نشست مهارت افزایی سیاسی فرماندهان بسیج ناحیه لالی
 
همچنین نشست مهارت افزایی سیاسی با حضور فرماندهان حوزه‌ها و  پایگاه‌ های مقاومت بسیج ناحیه لالی در محل دفتر فرماندهی سپاه برگزار شد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لالی، در این نشست، سرگرد پاسدار محمودی فرمانده سپاه ناحیه لالی طی سخنانی به تبیین مسائل منطقه‌ ای و برخی از ویژگی‌ها و ملزومات مهارت افزایی سیاسی در افراد پرداخت.
 
وی موضوعاتی از قبیل: مسائل بصیرتی روز و ترسیم خط مقاومت و تبیین گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار داد.
 
محمودی نیز بر لزوم بصیرت افزایی بسیجیان و برگزاری مستمر جلسات بصیرتی در مساجد توسط بسیجیان تأکید کرد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها