سردار ابوحمزه در جیرفت:

سپاه وبسیج حق بیان مصداق برای انتخابات ندارند/ازدواج آسان و افزایش جمعیت را جدی بگیریم

سردار ابوحمزه در جمع مردم شهرستان جیرفت بیان داشت:سپاه و بسیج تحلیل سیاسی به جامعه داده و به سوالات پاسخ می‌دهند، معیار و ملاک‌ها را تبیین می کنند ولی هیچ یک از رده‌های سپاه و بسیج حق ورود به مصداق ندارند.
کد خبر: ۹۱۵۲۰۳۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛صبح امروز سردار ابوحمزه در جمع مردم شهرستان جیرفت بیان داشت: قریب یک سال است که آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند و اروپایی‌ها هم مدام از جمهوری اسلامی وقت می‌گیرند و وقت کشی می‌کنند، آیا واقعا بحث این‌ها بحث هسته‌ای و برجام است یا موضوعات دیگری وجود دارد.

ابوحمزه با تاکید براینکه همه مردم باید در خصوص برجام و رفتار آمریکایی‌ها واروپایی‌ها اطلاعات داشته باشند، افزود: علت آن این است که برخی افراد و گروه‌ها که در برابر آمریکا و اروپا منفعل هستند زمانی بحث رابطه و مذاکره با آمریکا و اروپا را مطرح می‌کردند و الان وقتی آمریکایی‌ها دست شان رو شد بحث اروپا را مطرح می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: آحاد مردم ما پشت سر امام و، ولی خود حرکت می‌کنند و آن چیزی که تدبیر مقام معظم رهبری است به عنوان فصل الختام نظام جمهوری، مبنای کار خود قرار می‌دهند.

فرمانده سپاه ثارالله اتسان کرمان اظهار کرد: آمریکا و اروپا یک سکه دو رو هستند و هیچ فرقی بین آن‌ها وجود ندارد، ولی متاسفانه برخی از مسئولین در کشور ما متوجه این موضوع نیستند، اما اینکه چرا اروپا مثل آمریکاست و نمی‌توانند جدا از هم حرکت کنند را تشریح می‌کنم.

ابوحمزه عنوان کرد: در این چهل سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد یک صحنه و موضوعی را پیدا نمی‌کنید که آمریکایی‌ها جایی وارد شده باشند و اروپایی‌ها در مقابل آن‌ها ایستاده باشند در تمام صحنه‌های ۴۰ سال گذشته انقلاب و در همه حرکت‌های آمریکا در داخل از دوران پیروزی انقلاب گرفته تا جریانات گروه‌های چپ و راست وفتنه‌های ۷۸،۸۸ و ۹۶ اروپایی‌ها کنار آمریکا بودند.

وی با بیان اینکه هیچ تنقاض و تضادی در رفتار اروپا و آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی وجود ندارد، مطرح کرد: در همه حرکت‌هایی که آمریکایی‌ها در سازمان ملل و حقوق بشر انجام می‌دهند اروپایی‌ها در کنار آمریکایی‌ها هستند و این‌ها نکاتی است که اظهر الشمس است و متاسفانه برخی به آن توجه نمی‌کنند.

اروپایی‌ها با سیاست‌ها و راهبرد‌های آمریکا هماهنگ هستند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پشت پرده همه اتفاقاتی که در منطقه غرب آسیا افتاد و هم چنین حرکت‌هایی که درعراق، سوریه، یمن و لبنان افتاد اروپایی‌ها در کنار آمریکایی‌ها بودند که با کمک عربستان، امارات با هماهنگی‌های لازم با رژیم غاصب صهیونیست صورت گرفت.

شکر نعمت ولایت.
فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به نعمت ولایت و شجاعت وتدبیر امام خامنه‌ای بیان داشت:اگر ما و شما و ملت شبانه روز نسبت به سلامی رهبری دعا کنیم باز هم کم است، چون که ایشان بی نظیر است نه کم نظیر.. پوتین در دیداری که با رهبری داشت عکس عرف بین المللی رفت دفتر رهبری وقتی وارد شد قرآن خطی را به رهبری هدیه کرد وقتی به روسیه برگشت گفت: یک نفر مترجم فارسی بیاردید
تمام مطالب رهبر ایران را سریع برام ترجمه کند، چون مطالب رهبری درست است ایشان شخصیت علمی هستند، ایشان مسلط به مسائل سیاسی هستندو پیش بینی هایشان محقق می‌شود.

مدیریت جهادی راه حل مشکلات است.
ابوحمزه در بخش دیگری از صحبت هایشان با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز جامعه اظهارداشت:تورم گرانی عدم اشتغال عدم نظارت بر صادرات واردات اجتماعی چه علتی دارد؟ اگه نمی‌توانیم مشکلات حل کنیم پس چطور توان غنی سازی ۲۰ در صدر وساخت موشک دوربرد داریم؛ پس مشکل اساسی ما بودجه نیست بلکه مدیریت اشتباه است.
سردار ابوحمزه مدیرت جهادی را راه حل مشکلت اقتصادی داست و افزود:رهبر معظم انقلاب شاخص‌های مدیرت جهادی را چند عامل می‌دانند ازجمله: کار، تلاش، جهاد علمی، محاسبه با خدا، تدبیر ودرایت؛ که امروز باید سرلوحه کار مسئولین قراربگیرد ومسئول خودش را نوکر مردم بداند

تشویق فرزندان به تحصیل درحوزه  علمیه
سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه الان دانشگاه‌های ما حدود پنج میلیون نفر دانشجو و هیئت علمی دارد، هشت میلیون فارغ التحصیل و ۱۲ میلیون دختر و پسر آماده ازدواج داریم، افزود:، اما تعداد روحانیون و کسانی که درس طلبگی می‌خوانند فقط ۳۰۰ هزار نفر هستند. خانواده‌ها زمینه را برای طلبگی فرزندان خود مهیا و آنان را به این سمت تشویق کنند.

سپاه وبسیج حق عنوان مصداق برای انتخابات ندارد
سردار ابوحمزه در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به موضوع انتخابات تاکید نمود:سپاه وبسیج تحلیل سیاسی به جامعه می‌دهد و به سوالات پاسخ می‌دهیم معیار و ملاک‌ها را تبیین میکنیم وهیچ یک از رده‌های سپاه و بسیج حق ورود به مصداق ندارند.

ازدواج آسان و افزایش جمعیت
سردار ابوحمزه در پایان با اشاره به رشد ضعیف جمعیت در ایران تصریح کرد:مشکل الان جامعه ازدیاد نسل و جمعیت است
جون همه دنبال ۱ بچه هستند اصلا چرا خانواده‌ها در امر ازدواج فرزندان سختگیری می‌کنند یکی از دلایل ان فرهنگ پذیری از غرب است که متاسفانه شبانه روز در ماهواره‌ها و فضای مجازی تبلیغ میکنند؛ لذا ما وظیفه داریم در جهت ازدواج اسان و فرزند آوری تبلیغ کنیم و مسئولین هم باید شرایط وامکانات بیشتر برای تحقق این امر انجام دهند.

ارسال نظرات