مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی از اقدامات موثر چهل ساله انقلاب اسلامی است که شرکت در آن امر مقدسی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۱۵۲۰۱۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی،  اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی از ابتدای برگزاری تاکنون در استان با خیر و برکت بسیار همراه بوده و به وسیله آن میزان شناخت و معرفت مردم به امام هشتم ما شیعیان افزایش یافته است.

وی افزود: این جشنواره از کارهای فرهنگی موثری بوده که در چهل ساله انقلاب اسلامی در کشور شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام مرتضوی با بیان اینکه مقوله مطالعه و کتابخوانی با نقصان مواجه است، تصریح کرد: جشنواره‌هایی نظیر کتابخوانی رضوی می تواند این نقص را برطرف کند.

وی گفت: کتاب‌های انتخاب شده برای جشنواره کتاب‌های فاخر و متناسب با فرهنگ دینی مردم است و مطالعه آن‌ها علاوه بر هدایت مردم به مسیر علم، آن‌ها را در برابر هجمه‌های دشمن مصون می‌دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بر حمایت بیش از پیش مسئولان از جشنواره کتابخوانی رضوی تاکید کرد و گفت: شایسته است که مسئولان  حمایت جدی‌تری از این جشنواره داشته باشند و مردم و نخبگان نیز در این حوزه احساس مسئولیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی امر مقدسی است چرا که تمام برکات کشور ناشی از حضور امام رضا (علیه السلام)، حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت شاهچراغ (علیه السلام) بوده و شایسته است در این جشنواره حضور گسترده‌ای داشته باشیم.

ارسال نظرات