فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه راهبردهای دشمن یکی دیگر از فلسفه هاست اظهار داشت:امروز دشمن قصد دارد در تمام عرصه های نظامی، دفاعی و اجتماعی اراده خود را به کشور تحمیل کند و یکی دو سال است که تهدیدات خود را با رویکرد ترکیبی آغاز کرده است.
کد خبر: ۹۱۵۲۰۱۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان‌ البرز، در جلسه هم افزایی دستگاه های اجرایی جهت رونق تولید و هماهنگی طرح جهاد همبستگی ملی که در ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد، گفت: هفت عنصر را به عنوان فلسفه وجودی این جلسه اعلام می کنیم؛ اولین نکته نیاز کشور به مردمی است که به گردن ما حق دارند و در تمام عرصه ها دولت را همراهی کرده اند که در شرایط کنونی کشور باید به این مسأله توجه جدی شود.

دشمن میخواهد عرصه های نظامی، دفاعی و اجتماعی اراده خود را به کشور تحمیل کند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان‌ البرز وجود ظرفیت ها و منابع را نکته حائز اهمیت عنوان کرد و ادامه داد: کشوری که ظرفیت ندارد بیچاره نیست، کشور بیچاره آن است که ظرفیت دارد اما نمی تواند از آن استفاده کند؛ کشور ما پر از ظرفیت های متنوع است که با یک برنامه هدفمند می توانیم ظرفیت های داخلی را شکوفا کنیم و در مقابل تحریم ها و هجمه های دشمن آسیب پذیر نباشیم. در جنگ اقتصادی باید ظرفیت های داخلی به سرعت فعال شوند.

مولایی اظهار کرد: راهبردهای دشمن یکی دیگر از فلسفه هاست؛ امروز دشمن قصد دارد در تمام عرصه های نظامی، دفاعی و اجتماعی اراده خود را به کشور تحمیل کند و یکی دو سال است که تهدیدات خود را با رویکرد ترکیبی آغاز کرده است.

وی بیان کرد: دشمن خرابکاری در تمام حوزه ها را به صورت جدی آغاز کرده و دست بردار هم نیست؛ پیش از این به صورت غیر علنی بود اما اکنون‌ اعلام خرابکاری می کند.

به گفته فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان‌ البرز، نارسایی هایی در کشور وجود دارد که در پی آن‌ ها مشکلات عدیده ای نیز به وجود می آید؛ کسانی که باید تجزیه و تحلیل و تصمیم سازی کنند، تصمیم سازی های غلط انجام می دهند.

مولایی با بیان اینکه نگاه به آموزه های دینی و قرآنی و هم‌افزایی باید در رأس امور قرار گیرد، اذعان کرد: قبول کنیم در زیرساخت ها عقب ماندگی سنواتی داریم و اگر به داد کشور نرسیم در جای دیگر این مشکلات قابل حل نخواهند بود.

وی مطرح کرد: تجربه ارزشمند دفاع مقدس را نباید فراموش کنیم که هر جا از ظرفیت های مردمی و جهادی استفاده کردیم موفق شدیم که این امر اراده متولیان و مسؤولین را می طلبد.

ارسال نظرات