در اقدامی خداپسندانه و نوع‌دوستانه:

اهدا عضو شهروند تربت‌جامی به یک بیمار جان دوباره بخشید

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام از دومین اهدا عضو توسط شهروندان این شهرستان در سال جاری خبر داد که در اقدامی‌هایی خداپسندانه و نوع‌دوستانه به بیماران جان دوباره بخشیدند.
کد خبر: ۹۱۵۱۹۹۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دکتر هومن محمد زاده گفت: دومین اهدا عضو در سال جاری توسط یک زن به نام «فرزانه دلنواز» شهروند تربت‌جامی به یک بیمار جان دوباره بخشید.

وی با قدردانی از خانواده مرحومه « دلنواز» که با اهدا عضو عزیز خود به بیماری دیگر جان دوباره بخشید افزود: بعد از تأیید مرگ مغزی توسط متخصصان بیمارستان سجادیه و هماهنگی به‌عمل‌آمده، بیمار مغزی به بیمارستان فوق تخصصی دیالیز و پیوند اعضا منتصریه مشهد انتقال یافت و مراحل اهدا عضو شامل کبد به بیمار دیگری انجام گرفت.

وی توصیه کرد: همشهریان عزیز می‌توانند جهت اطلاع از مراحل و دریافت کارت اهدا عضو به سایت اهدا عضو مراجعه و کارت دریافت نمایند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام بیان کرد: اهدای عضو و نجات افراد اقدامی خداپسندانه، کاری بزرگ، ماندگار و تمرینی زیبا برای بخشندگی است.

گفتنی است: مراسم تشییع پیکر مرحومه دلنواز پس از اقامه نماز جمعه از مصلا الغدیر تشییع و در بهشت نبی تربت‌جام خاک‌سپاری شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها