مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در مدت ۶ ماه از اجرای "طرح رایگان کتاب بخوانیم" در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، ۴۷ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۹۱۵۱۹۹۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
اسماعیل عاشوریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با ارائه گزارش آماری درخصوص این طرح از آذر ۹۷ تا اردییبهشت ۹۸، اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۹۴۷ کتاب در قالب ۳۱۳ عنوان به کارکنان دانشگاه امانت داده شد.
وی با اشاره به مشارکت ۱۷۹ نفر از همکاران در این طرح فرهنگی، تصریح کرد: متولدان دهه ۵۰ بیشترین و متولدان دهه ۳۰ نیز کمترین استقبال از این طرح را داشته اند.
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه بیشترین کتاب به امانت گرفته شده مربوط به اسفند ماه است، اضافه کرد: پس از آن فروردین و اردیبهشت هم به ترتیب بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده اند.
"طرح رایگان کتاب بخوانیم" به ابتکار امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین کارکنان این دانشگاه اجرایی شده است. به این منظور طی تفاهم نامه‌ای میان دانشگاه و موسسه کتاب باز، کتاب‌ها به طور رایگان در بین کارکنان به امانت داده و هزینه امانت هر جلد کتاب به مبلغ ۵۰ هزار ریال نیز از سوی دانشگاه به این موسسه پرداخت می‌شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها