مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد؛
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: واحد رسانه سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان راه اندازی شده است و از دیدگاه های رسانه در برنامه های سازمان استفاده می شود.
کد خبر: ۹۱۵۱۹۵۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام مسعود صفی یاری در نشست نقش رسانه در گام دوم انقلاب و اختتامیه جشنواره قلم انقلابی،اظهارداشت: به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی سلسله نشست هایی به منظور تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در استان زنجان با حضور اقشار مختلف برگزار می شود.

وی افزود: رویکرد سازمان در دوره جدید مدیریتی کاملا معطوف به گام دوم انقلاب بوده و در برش فضای ماموریتی و راهبردی اقدامات لازم را انجام می دهد.

این مسئول با اشاره به برگزاری حدود ۵۰ نشست از بهمن ماه سال گذشته تا کنون،بیان داشت: این نشست به منظور تبیین نقش رسانه در گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: کارآمد شدن و عملیاتی کردن گام دوم انقلاب باید مورد توجه قرار گرفته و همگان باید گام های عملیاتی را تعریف کنند.

حجت الاسلام صفی یاری گفت: برنامه های سال جاری تببغات اسلامی منطبق بر گام دوم انقلاب است و برنامه های ماه رمضان نیز در قالب بسته در این راستا تدوین شد.

وی خاطرنشان کرد: واحد رسانه سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان راه اندازی شده است و از دیدگاه های رسانه در برنامه های سازمان استفاده می شود.

این مسئول تصریح کرد: ورود و خروج در گام دوم انقلاب بسیار مفصل است هر فراز از این گام دوم دارای عمق بالایی است که باید برای هر فراز جلسات و نشست های متعددی را می طلبد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: دولت اسلامی یکی از تاکیدات گام دوم انقلاب اسلامی است که باید همگان به ویژه رسانه به این موضوع توجه شود.

ارسال نظرات