دستگاه‌های متولی فرهنگ درجامعه اثرگذاری کافی راندارند

حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره در دیدار با رییس سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی بااشاره به هجمه گسترده دشمن به حوزه فرهنگ ضمن ضروری شمردن حرکت وبرنامه ریزی تحت امرولی امرمسلمین برعدم اثرگذاری کافی دستگاه‌های فرهنگی انتقادکرد.
کد خبر: ۹۱۵۱۹۵۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره در دیدار با رییس سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان به مناسبت هفته تبلیغ واطلاع رسانی با اشاره به هجمه گسترده دشمن به حوزه فرهنگ ضمن ضروری شمردن حرکت وبرنامه ریزی تحت امرولی امرمسلمین برعدم اثرگذاری کافی دستگاه‌های فرهنگی انتقادکرد.
 

وی در ادامه افزود: دستگاه‌های متولی امر فرهنگ، در عمل گرفتار اعمال سلیقه و بی‌برنامگی هستند، بنابراین اگر دوباره‌کاری و تعارض‌ها در حوزه فرهنگ از میان برداشته شود، قدرت فرهنگی جامعه نیز افزایش می‌یابد.

منتشلو با تأکید بر اینکه در حوزه فرهنگ، موفق عمل‌نکرده‌ایم، عنوان کرد: زیاده‌خواهی، دروغ، احتکار، گران‌فروشی، ربا و ... هنوز درصحنه جامعه دیده می‌شود و رعایت ارزش‌ها و اصول اسلامی، حفظ عفاف و حجاب و بازار اسلامی، مغفول مانده است.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمن در قالب‌های گوناگون هنوز هم ادامه دارد، اظهار کرد: باید در این زمینه هوشیار بود و در حوزه فرهنگ که امروزه دشمن آن را نشانه رفته است، با برنامه‌ریزی و تحت فرماندهی، ولی امر حرکت کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار